משבר כלכלי? לא בישרוטל: "אני לא מבין על איזה משבר בענף המלונות מדברים. 2016 היא מבחינתו שנה מצוינת. יולי היה חודש מצוין, אוגוסט בסדר גמור וכך מסתמן גם חודש ספטמבר. בין הדיבורים למה שקורה בפועל המרחק הוא עצום”, אמר ל"מעריב" ליאור רביב, מנכ”ל רשת מלונות ישרוטל. לדבריו, "אצלנו ממהרים להשתמש במילה משבר. היה לנו קיץ מצוין. הפעילות השתקפה יפה בדוחות הכספיים למחצית 2016, שפורסמו בשבוע שעבר והיו טובים ממחצית 2015, שנחשבה לשנה מצוינת".



הרשת סיימה בימים אלה את עסקת הרכישה של מלון מצפה הימים ונמצאת בעיצומה של פעילות להקמת שני בתי מלון חדשים בתל אביב. בחודש מרץ 2017 ייפתח מלון בהרצליה ומלון נוסף בירושלים.



ליאור רביב. צילום: אריאל בשור
ליאור רביב. צילום: אריאל בשור



"אנחנו מאמינים בתיירות ובגלל זה אנחנו מקיימים מאז 2004 את פסטיבל פאזה מורגנה אחת לשנתיים", אמר רביב. הפסטיבל יחל בעוד שבועיים (בסוף השבוע של 15 בספטמבר). בהפקה הושקעו 5 מיליון שקל, שעל פי ההערכות יחזירו את עצמם. הפסטיבל כולל מופעים המציגים חיבורים ייחודים כמו של יהודית רביץ ומשינה, פסטיבל שבעת פסנתרי הכנף ומופע מיוחד של שלמה ארצי.



מנכ"ל הרשת: "אנחנו מופתעים מההיענות. מכרנו כבר יותר מ-1,500 חדרים לסוף השבוע ונותר מספר אחרון של כרטיסים. לאור הביקוש החלטנו השנה להגדיל את היציע בפארק תמנע. זה יהיה לדעתי המופע המוצלח ביותר בעשור האחרון", אמר רביב.