בלעדי: קבוצת עזריאלי החליטה לעדכן ב-20% את שכרו של יובל ברונשטיין, מנכ"ל הקבוצה, והוא יעמוד מעתה על 313 אלף שקל בחודש, כך נודע ל"מעריב". בתוספת בונוס צפוי בגובה שלוש משכורות, יגיע שכרו השנתי הכולל ל-4.86 מיליון שקל. השכר המשולם באמצעות חברת ניהול שבבעלות הקבוצה, כפוף לאישור האסיפה הכללית של בעלי המניות שתכונס ביום חמישי ה-6 באוקטובר.



בעזריאלי אומרים שעדכון השכר נעשה במסגרת מדיניות התגמול החדשה, ועליית השכר מוסברת בעובדה ששכרו לא עודכן בשלוש השנים האחרונות. לפי הסכם השכר הוא אמור היה לקבל תוספת של 7% לשנה שלא שולמה.



זאת ועוד: נתוני השוואת השכר למקובל בחברות הנסחרות במדד ת"א 25 מראים כי רמת שכרו נמוכה בהשוואה לממוצע השכר המקובל. ברונשטיין ששימש עד לפני 10 שנים כמשנה לחשב הכללי באוצר, נחשב לאחד המנהלים המוערכים במערכת העסקית הישראלית.



במסגרת מדיניות התגמול הוחלט גם לאשר את שכרה של יו"ר הדירקטוריון, דנה עזריאלי. עזריאלי הנמנית על בעלי השליטה בקבוצה, תקבל שכר שנתי של 3.5 מיליון שקל (כולל בונוס). שכרה יישאר ללא שינוי בהשוואה למה ששולם לה עד היום.



ירוויחו יותר. דנה עזריאלי ויובל ברונשטיין. צילום: אביב חופי
ירוויחו יותר. דנה עזריאלי ויובל ברונשטיין. צילום: אביב חופי



קבוצת עזריאלי נחשבת לאחת החברות הרווחיות ביותר בענף הקניונים וצמחה מאוד בשנים האחרונות. את הרבעון השני של השנה סיימה הקבוצה ברווח של 244 מיליון שקל בהשוואה לרווח של 257 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.



את מחצית 2016 סיימה ברווח של 919 מיליון שקל בהשוואה ל-437 מיליון שקל בתקופה המקבילה. בתקופת הדוח השלימה הקבוצה השקעות בהיקף של 1.77 מיליארד שקל ברכישת נכסים, בייזום ובכניסה לפעילויות נוספות כמו בתי אבות ומסחר אלקטרוני. בתקופת הדוח גם הושלמה מכירת השליטה בקבוצת סונול.