השדרנית ענת דוידוב התייחסה בתכניתה "איפה הכסף?" ב-"רדיו ללא הפסקה" לעליית מחירי הדיור על אף המאמצים הרבים המבוצעים כדי להילחם במגמה: "אז זה שמדד המחירים לצרכן, לכאורה נתון טכני ומשמים במידה רבה, הצליח להפתיע משום שירד בשלוש עשיריות בחודש אוגוסט, זו כבר חדשה מרעננת. לא תתפלאו ודאי שמי שבכלל מצליח להפתיע כל חודש מחדש כבר תקופה ארוכה, הוא מרכיב הדיור מתוך שלל מרכיבי המדד". 


הכלכלן ד"ר רון אייכל: "מחירי הדירות ממשיכים להתייקר. ולא שלא נעשים מאמצים אמיתיים להוזלת המחירים. אתם שמחפשים את דירת החלומות שלכם, הדירה לחיים, מכירים את זה כנראה טוב מאיתנו: מחיר למשתכן, דיור בר-השגה, עוד מס רכישה, עוד מס שבח ועוד מסים על הכנסות משכר דירה- הכל כדי לצמצם את פעילות המשקיעים בתחום, ולאחרונה כמובן ההשקעה הכי גדולה של שר האוצר משה כחלון "מס על שלוש דירות". האם זה הוגן? לא בטוח".



דוידוב מתחה ביקורת על התכנית "מס על שלוש דירות": "האם משקיע קטן שרוכש שלוש דירות קטנות ששוויין הכולל נאמר, מיליון וחצי שקל, שקול כנגד משקיע גדול שרכש דירת פאר אחת בעשרים מיליון שקל? כאמור לא בטוח. האם זה עלול להקפיץ את שכר הדירה למחוסרי דיור? די בטוח שכן".

"לסיום נחזור למדד - מה שהקפיץ את מחירי הדיור במדד חודש אוגוסט, היו דווקא מחירי השכירות במרכיב הדיור. לתשומת לבך אדוני שר האוצר- מי הם הלקוחות הפוטנציאליים של הדירות השכורות? זוגות צעירים עם ילדים קטנים, בודדים, וכל מי שלא יכול לרכוש דירה, בדיוק הקהל שאתה מכוון אליו. אבל החיים, מה לעשות מר כחלון, עולים לנו ביוקר. אולי בכל זאת שווה לחשב מסלול מחדש?"