שערו היציג של הדולר ירד קלות הבוקר (חמישי) ב-0.17%, ל-3.77 שקלים, זאת לאחר שאתמול עלה המטבע האמריקאי ב-0.53%. ההערכה היא שהעלייה של הדולר נובעת מצפי לנתוני תעסוקה טובים שצפויים להתפרסם מחר בארה"ב, בדוח לחודש ספטמבר. על פי ההערכות, הנתונים עשויים להשפיע על ההחלטה של הבנק המרכזי בארה"ב בנוגע לשערי הריבית, זאת מכיוון שנתוני התעסוקה נתפשים ב"פדרל ריזרב" כאינדיקטור החשוב ביותר לקביעת מצב המשק בארה"ב.



במחלקת המחקר של FXCM ישראל מציינים הבוקר: "הדולר-שקל ממשיך להיטלטל בתוך הטווח הרחב שבין 3.75 ל-3.8, וכל עוד הוא כלוא בתוך הטווח הזה אין כל משמעות טכנית לתנועה הפנימית. רק פריצה מתוך אחד הגבולות תסייע להכתיב כיוון עקבי יותר לצמד. הדשדוש בתוך הטווח מבטא את מצבו של הדולר על רקע אי הוודאות לגבי מהלכי הריבית של הפד. ציפיות הריבית משתנות מיום ליום בעקבות נתון מקרו כזה או אחד או התבטאות מצד בכיר בפד.



גם אתמול, סקר ISM שירותים, שרשם את תוצאתו הטובה ביותר מזה 11 חודשים, סייע לאושש מעט את הדולר בעולם. כעת העיניים נשואות לדוח התעסוקה אשר יתפרסם מחר בארצות הברית, ועל פי הצפי אמור להצביע על תוספת של 170 משרות חדשות בספטמבר. נתון חיובי צפוי לתת רוח גבית לדולר. מצד שני, נתון מאכזב עשוי שוב להצניח את ציפיות הריבית, ועימן את השטר הירוק".