"אני תומך נלהב בתחרות, אבל היא צריכה להיות הוגנת. אני מופתע מרמת המחירים הנמוכה בשוק הסלולר בישראל בהשוואה לעולם. לדעתי, רמת המחירים פה היא הנמוכה ביותר בהשוואה לעולם", כך אמר אתמול מישל קומב, מנהל העסקים הראשי של אלטיס, חברת האם של הוט. קומב הסביר כי "על מנת שהתחרות תתקיים לטווח הארוך ושלחברות יהיה כדאי לבצע השקעות כנדרש, במיוחד ברשת הדור החמישי, צריך שרמת המחירים תהיה גבוהה יותר. עד היום פיגרה ישראל עקב כך ברמת ההשקעות הנדרשת".

לדבריו, "הוט מובייל (חברת הבת) מחפשת ליישם את האפשרויות הקיימות בחברות הסלולר בחו"ל לשווק במקביל לסלולר גם חבילות תקשורת נוספות, שהצרכן יהיה מעוניין בהן, וכדי להגיע לשילוב המנצח. זה קיים בכל העולם, אבל ברגולציה הנוכחית הדבר אינו אפשרי. נמשיך לדחוף לשינוי הרגולציה לטובת הצרכן".

קומב הסביר כי בחברה הישראלית לא "אדישים לתחרות בין החברות" והוט לא נשארת מאחור לדבריו, כאשר "רק לאחרונה הושקה חבילת הכל כלול במחיר של 49.9 שקל לחודש". הוא אינו מסתיר את שאיפתו לרכוש את השליטה בגולן, אך לדבריו, סוגיה זו כרגע "איננה ישימה" בשל שיקולים רגולטוריים.
בתוך כך, חברת הוט חגגה אתמול עשר שנות פעילות ובאלטיס, שכ־140 מנהליה מבקרים ברחבי העולם, שלחו נציגות גם לחגיגות בישראל והביקור צפוי להימשך במהלך הימים הקרובים.

במסגרת ביקורו בארץ, קומב, שניהל עד לפני כשנתיים את התקשורת באלקטל לוסנט, הצהיר כי בכוונת החברה לפתוח בישראל "מרכז פיתוח שיפעל במסגרת חברת הוט. המרכז, שיכונה 'אלטיס לאב' יעסוק בפיתוחים ובחידושים טכנולוגיים ויהיה שער לשיתופי פעולה עם חברות סטארט־אפ ישראליות".

לדבריו של קומב, אלטיס תשמח לאמץ חלק מהחידושים שיהיו כאן ולאמץ רעיונות ויישומים שיגיעו מתחום חברות הסטארט־אפ. "נקבל נגישות לטכנולוגיות חדישות וניישם את הפיתוחים בחברות הקבוצה בכל העולם", הבטיח, והדגיש כי הקבוצה חזרה לרווחיות, ונוצר שיפור בתזרים המזומנים ובמכירות. עוד הזכיר כי הקבוצה עברה מחזור מחדש (רי פיננס) של חברות בסכום עתק של 21 מיליארד יורו, עובדה שהפחיתה משמעותית את הוצאות המימון השוטפות.

באירוע שנערך בהוט השתתפה גם מנכ"לית הוט, טל גרנות־גולדשטיין, שהדגישה את הירידה החדה בהיקף התלונות בשנה וחצי האחרונות מאז כניסתה לתפקיד וציינה את "השיפור ברמת השירות, החידושים הטכנולוגיים וההשקעות בתחום התוכן". עוד ציינה המנכ"לית כי בתחום הפקות המקור, משקיעה החברה מדי שנה 160 מיליון שקל, אך סירבה לנקוב בהיקף ההשקעה הכללית בתחום התוכן. כזכור, הוט פרסמה בסוף השבוע את דוחותיה הכספיים שהצביעו על שיפור ניכר ברווחיות.