חברת תמן, העוסקת באבזור ושדרוג מערכות נהיגה לנכים, השקיעה עשרות מיליוני שקלים, בהתרחבות גדולה למתחם העסקים והתעשייה בקיסריה.

במסגרת ההתרחבות תאחד תמן כמה מרכזי אבזור שהיא מפעילה ברחבי הארץ. מרכז ההתקנות בראש העין ייסגר,  מרכז התקנות חדש נפתח באחיעזר וכן ישארו מרכזי ההתקנות בחיפה ובבאר שבע, אבל עיקר הפעילות תהיה בקיסריה.
ההתרחבות של תמן מושלמת בימים אלה. לפי הודעת החברה, בכך היא הופכת "לאחת מהמתקדמות והגדולות בתחום בעולם". המתחם בקיסריה ישתרע על פני שטח של אלפי מטרים רבועים. 

במקום החדש והמתקדם יעסקו רבים בפיתוח הדור החדש של הרובוט הייחודי של החברה המאפשר לכל נהג, כמעט בכל רכב, להיות נגיש לכיסא הגלגלים שלו. כמו כן תמשיך תמן עם צוותי המפתחים שלה בפיתוח הדור הבא של מסך המגע האיכותי, שהפך את נהיגת הנכים לקלה ובעיקר נוחה לנכה ולא מסוכנת לנהגים האחרים. 
"יש לנו סניפים בחיפה באחיעזר ובבאר שבע ועכשיו אנחנו מתרחבים למתחם ענק בקיסריה וזה עבורנו ציון דרך", אמר משה אופק בעלים ומנכ"ל החברה.
בחברת תמן על כל סניפיה, עובדים כיום קרוב ל-150 עובדים, 90 מהם יהיו בקיסריה במסגרת ההתרחבות. "המרכז בקיסריה יחלוש על פני כל הסניפים וירכז למעשה את כל פעילות הפיתוח והיצור של החברה", הבטיח עדי אדלר בעלים ומנכ"ל. 
"המטרה שלנו היא לפתח כמה שיותר את רכבי הנכים ולהפוך אותם לנוחים ובטוחים. במסגרת ההתרחבות נגדיל את מחלקת הפיתוח והמחקר וננסה לפרוץ כמה צעדים קדימה כדי להיות המובילים בעולם בתחומנו".
עוד הבטיח אדלר כי במקביל למחלקת הפיתוח תמשיך החברה "בפיתוח התקשרויות עסקיות למטרות יצוא עם גורמים באירופה, ארה"ב וסין כדי למנף את הטכנולוגיה האדירה שפיתחנו".