ימים ספורים לאחר שקבוצת הנדל”ן גזית גלוב פרסמה את דוחותיה הכספיים לרבעון השלישי של 2016 נמסר מטעם החברה על פרישתה של רחל לוין מתפקיד המנכ”לית. לוין מונתה לתפקיד לפני שנה וחצי בלבד והחליפה את רוני סופר. על פי ההערכות, פרישתה של לוין נוגעת למעורבות של חיים כצמן ושל דורי סגל בפעילות העסקית השוטפת בקבוצה. ההנחה היא שנוצרו מחלוקות על המשך מדיניות ההתרחבות של החברה בחו”ל, אלא שבסופו של דבר התקבלה דעתו של כצמן, בעל השליטה הדומיננטי בקבוצה. הדוגמה הבולטת לכך היא ההחלטה על מיזוג חברת הבת אקוויטי 1 עם ענקית הנדל”ן האמריקאית ריג’נסי בהיקף של למעלה מ-10 מיליארד דולר. כצמן עושה ככל יכולתו להסביר את העסקה ולקדם אותה בפני בעלי המניות.



לוין תוחלף על ידי דורי סגל, סגן יו”ר גזית גלוב, שכבר כיהן בעבר כמנכ”ל. מהלך הפרידה ממנה, בדיוק כמו שקרה בעת מינויה לתפקיד, לווה במחמאות רבות. למרות חילוקי הדעות החליטה לוין באופן מפתיע להישאר בקבוצה. המנכ”לית הפורשת הצטרפה לגזית גלוב לפני כתשע שנים, מתוכן שימשה שש שנים כמנכ”לית אטריום.



לוין: “גזית גלוב היא קבוצת נדל”ן מדהימה ומרובה בהזדמנויות ובאתגרים, שהתברכה בבעלי שליטה מקצוענים ומעורבים. אני מאמינה שהאסטרטגיה שגיבשנו להגדלת רכיב הנדל”ן הפרטי תוכיח את עצמה. אני שמחה להמשיך לתרום מניסיוני כסגן יו”ר באטריום וכדירקטורית בסיטיקון”.