ענבל אור נשארת בכותרות: לאחר שאיש יחסי הציבור דודי מליץ, עדכן היום (שני) בחשבון הפייסבוק שלו כי משרדו יפסיק לייצג אותה, יזמית הנדל"ן מצאה משרד יחסי ציבור חדש, וכעת מיוצגת אצל "יוליאן לוינסון תקשורת - קבוצת אקספרס". בעמוד הפייסבוק של הקבוצה פירסמה סרטון חדש בו היא טוענת כי יש בידיה הקלטות אשר מראות ומסבירות מה קרה בחברת "אור סיטי נדל"ן" ומי עומד מאחורי גניבת המיליונים, הפלת החברות והליך ההפללה של ענבל, הצתת בית הוריה וניסיון חיסולה. לטענתה, מדובר בהונאה הגדולה שנעשתה במדינת ישראל.






בסרטון טוענת אור בין היתר כי ישנה קונספירציה נגדה וכי סיממו אותה: "לצערי גיליתי שאנחנו מצויים במדינת עולם שלישית, מדינת מאפיה. לאחרונה, גיליתי שנעשה לי עוקץ מאוד גדול בחברה, שמעורבים גורמים בכירים, והרבה מאוד אנשים במשק הישראלי. הגעתי עם זה למשטרה. לצערי מעורבים גם אנשי משטרה שלא הסכימו לקבל עדות של הדברים. הגעתי למע"מ ואז גיליתי גם שסגרו לי תיק מע"מ ללא ידיעתי ולא מוכנים להציג את מסמך סגירת התיק".



עוד אמרה: "סיממו אותי ואת ילדיי, כן, סיממו אותי ואת ילדיי, אני ושני ילדיי, תינוק בן שנה וילדה בת 12. כשהגעתי לבית החולים כדי לברר איזה סם הוחדר, נאמר לי שלא עושים בדיקות דם. אמרו לי שעובדת סוציאלית רוצה לקחת לי את הילדים. למה כשלקחו לי את הכל בעוקץ אכזרי אני לא יכולה לסמוך גם על המשטרה שלנו? בקושי רב הגעתי ללהב 443, בפיג'מה, עם הילדים, ואני מבקשת רק שיבדקו האם יש אמת בדבריי".


יש לציין כי פירסום הסרטון מגיע לאחר שאמש הציתו את ביתה של אמה של ענבל אור. האם סיפרה לחדשות 2 כי "הכל עלה בלהבות. ענבל אמרה שרודפים אותה ומנסים לרצוח אותה, ואתמול היה לנו נס, היינו צריכים כולנו למות". 

כאמור, מוקדם יותר מליץ פירסם כי "לאור חשיפתי לפרטי הפרשה, אני חייב לומר לזכותה של אור כי ההמולה התקשורתית אינה עושה צדק עם העובדות בשטח", כתב. היא מצויה בימים אלה בעיצומו של הליך פירוק החברות שבבעלותה ובהליך הכרזה על פשיטת רגל. השופט אורנשטיין לא התרשם מהפגנת המחאה ונתן בהיעדרה החלטה המאשרת לממש את זכויותיה בשתי דירות בפרויקט אור על הפארק ברמת גן ולמכור ארבעה נכסים נוספים שלה ברמת גן, בגבעתיים ובתל אביב.