שוב זה קורה לו: פושט הרגל הגדול בתולדות המדינה, אליעזר פישמן, אמר היום לכתבת חדשות 10 ליאור קינן: "את מוכנה לזוז מפה לפני שאת מקבלת סטירה ממני?". במסגרת הדיונים בבית המשפט, ניגשה קינן אל פישמן ואל אשתו,  ושאלה: "קשה לכם עם הטענות הקשות שהופנו?", פישמן השיב כי "אנחנו לא עונים", ואז איים: "את מוכנה לזוז לפני שאת מקבלת ממני סטירה? שקרים, הכל שקרים. כל אחד יכול לכתוב מה שהוא רוצה. כל שקר". אשתו ניסתה להרגיע אותו ופנתה אליו בשמו. פישמן אף התפרץ פיזית לעבר הכתבת וניסה לתקוף אותה, אך נהדף. 





בחודש שעבר, הוציא בית המשפט הוציא צו כינוס נכסים לנכסיו של איש העסקים אליעזר פישמן. החלטתו של השופט איתן אורנשטיין, נשיא בית המשפט המחוזי בתל אביב, ניתנה בתום דיון שנערך בהצעת הסדר החוב של פישמן. זאת לאחר שהוא הגיש הצעה להסדר חוב לחובות בהיקף של 1.7 מיליארד שקל - תספורת של 95% מהחוב.

בתום הדיון, כתבת הכלכלה של חדשות ערוץ 2, עמליה דואק, ניגשה לפישמן במטרה לשאול מספר שאלות, והוא תקף אותה מילולית:

דואק: אתה הולך להיות פושט רגל?
פישמן: תסלחי לי, את מוכנה לעוף לי מהעיניים? את מוכנה?
דואק: אדוני בית המשפט החליט לתת לך צו כינוס נכסים..
פישמן: תפסיקי לקפוץ בסדר? את מוכנה לעוף לי מהעיניים? 
דואק: אני לא אעוף לך מהעיניים. אני שואלת אותך שאלות לגיטימיות.
פישמן: אז תלכי קיבינימט.
דואק: הנושים שלך צריכים להיות מודאגים? הכסף שלהם יחזור אליהם באיזשהי צורה?
פישמן: ביקשתי ממך לא לפנות אלי יותר. בסדר? 
מותר לי לבקש את זה?
דואק: מותר לך לבקש מה שאתה רוצה אני עושה את תפקידי.
פישמן: אני לא אמרתי שאת לא עושה, אבל אני לא אענה לך מעכשיו והלאה לא עונה לך. אז תקפצי עם הרמקול מהצד הזה לצד הזה.

 
לפני כחודש התראיין פישמן ל"מעריב סופהשבוע". בראיון הוא נשאל על הסדר החוב המתכונן, הכולל תספורת של 95% מהחוב. "זה לא מדויק בלשון המעטה. על החוב של 1.75 מיליארד שקל אין שעבוד ספציפי של נכסים אלא שעבוד אישי בלבד. הודעתי על נכונותי להביא 90 מיליון שקל נוספים ולהזרים כספים נוספים לקופת ההסדר. אני כבר לא יודע אם לא אאבד את כל הנכסים שבבעלותי, אבל אני לא מתרגש מכך", אמר פישמן, "זה כאין וכאפס לעומת הבריאות שלי. אני היום פחות לחוץ, הורידו ממני את הלחץ ואני מרגיש הרבה יותר טוב. אז שייקחו  ממני את הכל? אני אפילו לא מתווכח או מתרגש.
השלמתי עם זה. יש לי עניינים יותר חשובים".