מה קורה בחטיבת הטכנולוגיה והמחשוב בבנק לאומי שבראשה עומד דן ירושלמי? לאומי, המתיימר להציג את עצמו כמוביל הקידמה הטכנולוגית והבנקאות הדיגיטלית, חייב להשתפר בתחום יחסי האנוש - והפעם בכל המתרחש בתחום החטיבה הטכנולוגית. מנהל החטיבה הצטרף לבנק לאומי לפני כארבע שנים, ועם כניסתו לתפקיד זרמו תלונות באשר להתנהגותו ואף שוגר מכתב למנכ"לית הבנק רקפת רוסק עמינח. אלא שבפועל לא נעשה דבר, והמצב רק הלך והידרדר.

ל"מעריב־השבוע" נודע כי באחרונה, על רקע עלייתו הצפויה של הבנק החדיש פפר לאוויר, התגבר זרם התלונות כנגד ירושלמי. הוא הואשם ביחס משפיל כלפי המנהלים תחתיו, בהתעמרות בעובדים, בהטחת עלבונות ובזלזול בוטה.
שוב הוגשו תלונות לוועד, והפעם יו"ר הוועד מירי רובינו החליטה שלא לשתוק. היא נפגשה בימים האחרונים עם מנכ"לית הבנק ושבה והתריעה על המצב. רובינו הבהירה שאם לא תהיה ברירה, היא תיאלץ לנקוט הליכים, שכן חלק מהעובדים איימו כי יפסיקו להגיע לעבודה.

רוסק עמינח התחייבה שתטפל בנושא וביקשה מהעובדים שבשלב זה לא יינקטו צעדים. ואכן, בעקבות זאת זומן ירושלמי לשיחת הנזיפה עם המנכ"לית. היא התרתה בו והבהירה כי היא רואה בחומרה רבה את התנהגותו - ודרשה שיחדל ממנה, ולא - ייאלץ לעזוב.
בעקבות הפגישה נפוצו שמועות ולפיהן ירושלמי עומד לסיים את תפקידו, אלא ששמועות אלה הוכחשו לחלוטין בבנק. ייתכן שאחת הסיבות ללחצים היו העיכובים בעליית הבנק פפר לאוויר.
מבדיקת "מעריב־השבוע" מתברר שפפר יעלה לאוויר כבר בשבוע הבא, לאחר שכל הניסיונות הוכתרו בהצלחה.
בתגובה על פניית "מעריב־השבוע", אישרה מירי רובינו יו"ר הוועד את דבר הפגישה עם המנכ"לית והוסיפה: "כמה עובדים ומנהלים פנו אלינו בתלונות על התנהגותו של ירושלמי. הודענו למנכ"לית שאנחנו לא מוכנים לסבול התנהגות מחפירה כזאת - ונמסר לנו שהיא תטפל בנושא אישית".
לא נמסרה תגובת בנק לאומי לידיעה.