בנק הפועלים, אחד משני הבנקים הגדולים בישראל, נבחר בפעם השישית ל"בנק הטוב בישראל" לשנת 2017 על ידי מגזין הכלכלה היוקרתי, GLOBAL FINANCE. זו השנה השישית ברציפות שהמגזין מעניק את התואר הזה לבנק הפועלים. ההכרזה על בחירת בנק הפועלים נעשתה במסגרת בחירת המגזין בבנקים הטובים ביותר מ-150 מדינות ברחבי העולם. הבחירה נעשתה ע"י צוות עורכי Global Finance, בהסתמך על בדיקות מקיפות והתייעצויות עם אנליסטים וממלאי תפקידים שונים במערכות הבנקאות והפיננסים.



בין הקריטריונים שנבחנים, אפשר למצוא גידול בהיקף הנכסים של הבנק, רווחיות, התפשטות גיאוגרפית, פיתוחים עסקיים חדשים ועוד. הפרס יוענק בטקס חגיגי במסגרת הכנס השנתי של קרן המטבע הבינלאומית, המתוכנן להיערך בוושינגטון בחודש אוקטובר הקרוב. העורך והמו"ל של Global Finance, ג'וזף גי'אראפוטו, אמר: "פרס "הבנק הטוב ביותר" של Global Finance מוענק כדי לציין מוסדות פיננסיים המצטיינים בכך שהם נותנים ללקוחותיהם את השירות והמוצרים המתוכננים באופן שיהלום ביותר את צרכיהם והעדפותיהם".



מנכ"ל בנק הפועלים, אריק פינטו, אמר: "אנו גאים מאוד על הזכייה בתואר 'הבנק הטוב בישראל', זו השנה השישית ברציפות, מטעם המגזין רב היוקרה Global Finance. הפרס מהווה הכרה של גוף מקצועי מוביל בעולם בכך שלקוחות בנק הפועלים נהנים מרמת השירות הגבוהה ביותר במערכת הבנקאות הישראלית, וכי בנק הפועלים הוא המצטיין בישראל מבחינת הצלחתו להתאים את מוצריו ושירותים להעדפות לקוחותיו, יחד עם מאמץ מתמשך לחדשנות טכנולוגית המוסיפה ערך ללקוחותינו. אני מבקש להודות ל- Global Finance ובעיקר לעובדים והמנהלים המוכשרים והמסורים של בנק הפועלים, שההישג נזקף לזכותם".