לשכת סוכני הביטוח נוטה שלא לערער על החלטת בית המשפט העליון לאשר את קמפיין הביטוח "שוקה", ולפסול את ההחלטה שהתקבלה בבית המשפט המחוזי. ההחלטה התקבלה בעקבות הערעור שהוגש על ידי ביטוח ישיר, שהפעילה את הקמפיין בכיכובה של הקומיקאית שני כהן. השופטים קבעו שהקמפיין אינו כולל לשון הרע, וחייבו את לשכת סוכני הביטוח להחזיר הוצאות בסכום של 350 אלף שקל, שנפסקו לטובתה במחוזי לפני כשנה, בגין הוצאת לשון הרע.



פסק הדין, שהתקבל ערב יום הזיכרון, תפס את סוכני הביטוח מופתעים. נשיא לשכת סוכני הביטוח אריה אברמוביץ מסר כי מטבע הדברים במהלך החג לא דנו במשמעות הפסיקה, אבל הנטייה היא שלא לערער.



אברמוביץ הביע עם זאת את תקוותו שהחברה לביטוח ישיר לא תנצל לרעה את הפסיקה. "אנחנו מקווים שכך יהיה - ואם לא, ניערך בהתאם ונדע כיצד לפעול", אמר. הוא, אגב, עדיין סבור שהקמפיין מהווה השמצה ולשון הרע על ציבור רחב של בעלי מקצוע. למרות ציפיות הסוכנים, נראה כי בביטוח ישיר ימשיכו בקמפיין במתכונתו המקורית (אם כי בשינויי נוסח אפשריים) הלועגת למקצוע סוכן הביטוח.