בנק מזרחי־טפחות פנה אתמול לעובדי הבנק בהצעה להשתתף בפרסומת חדשה המקדמת את פעילותה של חטיבת הקמעונאות בראשות הסמנכ”ל ישראל אנגל. ל”מעריב־השבוע” נודע כי הפנייה הועברה לעובדי הבנק, שהוגדרו כ”בעלי רוח ספורטיבית וקלילה”. הפרסומת החדשה נועדה על מנת להוציא לדרך קמפיין חדש בתחום הקמעונאות. בפנייה לעובדים, ששוגרה על ידי מנהלת השיווק, דינה נבות, לא הובטח תשלום עבור השתתפותם במהלך השיווקי. יצוין כי אין זו הפעם הראשונה שהבנק משתף את עובדיו בקמפיינים הפרסומיים שלו.



מזרחי־טפחות, בעידודו של משרד הפרסום שעובד עמו, ראובני־פרידן, סבור כי שיתוף עובדים בפרסומות שלו, משפר את המהימנות של הקמפיינים ואת סיכויי הצלחתם. יצוין כי בעבר אכן הוכחה האפקטיביות של קמפיינים מהסוג הזה.



הפרזנטור הקבוע - דביר בנדק
הפרזנטור הקבוע - דביר בנדק



ללא תיאום עם הוועד



במסגרת החשיבה הזו, הוחלט בבנק לגייס את אחת מעובדותיו בשם סוזי טובי עבור פרסומת משותפת עם השחקן דביר בנדק, שמועסק בתור הפרזנטור של מזרחי־טפחות. הפרסומת הנה עבור קידום פיקדונות שונים. עוד יצוין כי הפנייה לעובדים בבקשה לקחת חלק בקמפיינים של הבנק בוצעה ללא תיאום עם ועד העובדים, שהיה מצוי, עד לאחרונה, בעימות עם ההנהלה. רק לאחרונה, הצדדים החליטו להנמיך את הלהבות על מנת להגדיל את סיכויי הצלחת המגעים ביניהם. נקודות המחלוקת העיקריות בין ההנהלה לוועד מתייחסות לתנאי הסכם השכר החדש, ולהפרשי העבר המגיעים לעובדים, לטענתם.



בתוך כך, הבנק, בניהולו של אלדד פרשר, צפוי לפרסם היום את הדוחות הכספיים לרבעון הראשון (פרסום דומה ייעשה גם על ידי בנק דיסקונט, שיציג ככל הנראה דוחות משופרים - י"ש). דובר הבנק בחר שלא להגיב לידיעה.