הבנק הבינלאומי ממשיך להראות רווחיות נאה בצד המשך מדיניות חלוקת הדיווידנד. הבנק הרוויח ברבעון הראשון של השנה כ־166 מיליון שקל - גידול של 12.9% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד. הרווח, המהווה תשואה של 9.3% על ההון, נרשם למרות הגידול בהיקף ההפרשה לחובות בעייתיים. אחת הסיבות לגידול ברווח היא מכירת משרדי ההנהלה הישנים של הבנק במגדל שלום בתל אביב לחברת ככר הרצל שבשליטת משפחת מאייר.

העסקה, שהושלמה ברבעון הראשון, נסגרה תמורת 41 מיליון שקל ברוטו, ובעקבותיה רשם הבנק רווח נטו של 28 מיליון שקל. בתוך כך, גם בנק מזרחי־טפחות בוחן בימים אלו את האפשרות למכור את משרדי ההנהלה, הנמצאים במגדלי אביב שברמת גן. המחיר: יותר מ־150 מיליון שקל.

הבנק ממשיך להראות בפעילותו השוטפת גידול בכל תחומי הפעילות, ובכלל זה גם הכנסות מריבית גידול באשראי ללקוחות פרטים, וירידה של 44 מיליון שקל בהוצאות התפעוליות. הבנק, הנשלט בידי בינו צדיק ומנוהל על ידי סמדר ברבר צדיק, החליט על חלוקת דיווידנד של 70 מיליון שקל, וזאת נוסף על סכום דומה, שכבר חולק באפריל.
 
ברבר צדיק ציינה אתמול כי הבנק ממשיך בשיפור התוצאות בזכות ההתמקדות בעסקת הליבה: "יש הקפדה על פיזור האשראי והתמקדות במגזרי פעילות צומחים כמו המגזר החרדי", הוסיפה.