שרת המשפטים איילת שקד הובילה בפועל לטרפוד ההחלטה להרחבת סמכויות ועדת חקירה פרלמנטריות, ועקב כך יו"ר ועדת הכנסת ח"כ יואב קיש הודיע היום (שלישי) על הורדתה מסדר היום. בעקבות כך לוועדת החקירה לאשראי לטייקונים יהיו סמכויות כמו ועדת כנסת רגילה.

 במהלך הדיון היום הודיע ח"כ דוד ביטן שהקואליציה לא תקדם כרגע את הצעת החוק.  עמי ברקוביץ' ממשרד המשפטים טען שוועדת החקירה "היא פוליטית במהותה והסמכויות המוצעות מבקשות להפוך אותה לגוף מעין שיפוטי".
 קיש הסיר בעקבות כך את ההצעה מסדר היום לאחר שהבין ששרת המשפטים מתנגדת למהלך.  יו"ר סיעת כולנו בכנסת ח"כ רועי פולקמן אמר במהלך הדיון: "לא רוצה שנעשה מצעד שיימינג למגזר הפרטי. הכנסת לא יכולה להפוך להיות הרשות השופטת".  "אם אנשים מהמגזר הפרטי יזומנו ולא ירצו לתת אינפורמציה הם לא יתנו. לא יעזור שתבוא מנכ"לית בנק שתגיד דברים ללא ערך" הוסיף פולקמן.

 בתוך כך עו"ד יוסי בנקל, הנאמן בפשיטת הרגל אליעזר פישמן הגיש היום דוח המראה כי היקף חובותיו נטו של איש העסקים מסתכמים ב-2.8 מיליארד שקל וזאת לאחר החובות שייפרעו. היקף החוב הכולל נאמד ב-4 מיליארד שקל.
 מכיוון שהבנקים ובראשם בנק הפועלים חזרו בהם מהסדר החוב ולהכניס את פישמן להליך פשיטת רגל, יאלץ הנאמן במאמציו לגביית החובות  לאתר נכסים נוספים של פישמן ובני משפחתו בישראל ובחו"ל והוכיח שהם בפועל נמצאים עדין בבעלותו. לצורך העניין הוא מבקש לגייס חוקרים, כלכלנים, רואי חשבון ועורכי דין ושמאים.  שכר הטרחה של אלה הנאמד במיליוני שקלים ישולם על חשבון קופת הפירוק. שלב ראשון במסע הפירוק הוא מינוי דירקטורים לחברות הפעילות בקבוצת פישמן.