עמוס שפירא, יו"ר אלו"ט מינה ועדת איתור למנכ"ל חדש לאלו״ט - אגודה לאומית לילדים ובוגרים עם אוטיזם. מדובר בתפקיד מורכב בהובלת אחת מהעמותות הגדולות והמשמעותיות בארץ, אשר פועלת למען ילדים ובוגרים עם אוטיזם ובני משפחותיהם . בין חברי הועדה עמוס שפירא, מאיר שני, רונית בן בסט ונציגי הורים. הוועדה בחרה את חברת "עמדה" לעזור בהובלת התהליך. עינת קסוטו שפי, שפרשה לפני כשנה מהתפקיד לאחר 9 שנים בהן הובילה בהצלחה את הארגון, התגייסה לעזור כממלאת מקום עד שימונה מנכ"ל קבוע .



אלו״ט היא האגודה הלאומית לילדים ובוגרים עם אוטיזם, היא הוקמה לפני 43 שנים על ידי קבוצת הורים בהובלת לאה רבין ז"ל וכיום נותנת מענה לאלפי ילדים ובוגרים על רצף האוטיזם בעשרות מסגרות ברחבי הארץ ופועלת לקידום זכויותיהם, לשילובם בחברה ולתמיכה במשפחות. כעמותת הורים, פועלת אלו"ט להקמה והפעלה של שירותים מגוונים בהתאם לצרכים ובכל טווח הגילאים.



השירותים שניתנים, תחילתם בגיל הרך במפגש של המשפחה עם המומחים של אלו"ט במרכז האבחון, והמשכם במעון יום שיקומי, טיפול בריאותי מקדם בגנים, מסגרות פנאי, בתים לחיים למתבגרים ובוגרים אוטיסטים, מרכזי תעסוקה ועוד. הפעלת השירותים נעשית בהתאם לתוכניות מקצועיות, המסתמכות על מחקר, ניסיון רב וידע שנצברו בעמותה. במקביל, העמותה מפתחת ומפעילה גם שירותים קהילתיים כמו: נופשונים, מועדוניות וקייטנות. מרכז אלו"ט למשפחה פועל בכל ימות השנה ומספק שירותים למשפחות כמו קבוצות, הרצאות, מידע וכד'.



עוד פירסמה העמותה כי בעלי ניסיון ניהולי וכישורים מתאימים מוזמנים לפנות למייל - [email protected]