הקרב על השליטה באפריקה ישראל, הנשלטת עדיין על ידי לב לבייב, נכנס לישורת האחרונה. נכון לעכשיו הצעתו של מוטי בן משה עדיפה על פני הצעת האחים סיידוף מבחינת גובה הסכום שישולם במזומן לבעלי איגרות החוב. ההחלטה על בחירת ההצעה העדיפה תתקבל היום (חמישי) או לכל המאוחר בשבוע הבא. על רקע זה ערך אתמול נתי סיידוף שיחת ועידה כדי לפרוש את השקפת עולמו. "ההצעה שלנו יותר טובה כיוון שרמת הוודאות הרבה יותר גבוהה", אמר סיידוף. הוא כיוון את דבריו לכך שהמזומן שהוא מציע לשלם כבר נמצא בקופתו והוא אינו זקוק לגיוס הון באיגרות החוב כפי שמציע בן משה. לדבריו, כל יום שעובר עולה לנושים ביוקר והם צריכים להחליט ולמזער נזקים. 
 
המגעים למכירת אפריקה ישראל כבר נמשכים כחצי שנה, וסיידוף התחייב שהיא תמשיך להיות חברה מדווחת בבורסה שמחזירה חובות בזמן. "יש לנו רקורד של עשרות שנים בארה"ב ותמיד עמדנו בהתחייבויות שלנו", הוסיף סיידוף. "באופן עקרוני אנחנו לא מתכננים למכור נכסים. עם זאת, אני לא פוסל מכירת נכסים מהותיים למוטי בן משה או למישהו אחר. אנחנו רוצים להגדיל את הנזילות לטובת פירעון איגרות החוב". בהצעה זו מנסה סיידוף לנטרל את ההצעה של DK פרטנרס, שהציעה לרכוש את השליטה בקרן ולמכור חלק מאחזקותיה לבן משה.
 
בהתייחסו לתוכניות לעתיד הסביר סיידוף: "אנחנו מאמינים בהכנסות יציבות מנדל"ן מניב עם ודאות גבוהה. נשאיר את תזרים ההכנסות באירופה ובישראל בעינן. השילוב בין אירופה לישראל בפורטפוליו של אפריקה ישראל הוא נכון. נגדיל את תזרים המזומנים וההשקעה בנכסים מניבים". נתי סיידוף כינה את עצמו "מבוגר אחראי" שיודע להבחין בין מה שטפל לבין מה שריאלי. "גדלתי בישראל וההשקעה באפריקה ישראל היא סגירת מעגל מבחינתי. הכלכלה כאן משגשגת ואנחנו רוצים להצטרף", הוא הוסיף. "אנו מתכננים יצירת רשת ביטחון לחמש שנים והורדת רמת המינוף של החברה, בין השאר על ידי הזרמת כספים חיצונית". 

נתי סיידוף. צילום: יח"צ
נתי סיידוף. צילום: יח"צ