במהלך החודשים האחרונים, כפי שניתן לראות בעיתון ובאתר "מעריב", אנחנו חוגגים 70 שנה לעיתון שלנו, אשר נחשב לאחד מאבני הדרך של העיתונות הישראלית. בסנכרון מושלם, מדובר בדיוק בזמן שבו המדינה גם כן חוגגת 70 שנות קיום, וכאן - פרסומאים ומפרסמים - אתם נכנסים לתמונה. יחד עם החגיגות שלנו, אנחנו משיקים את התחרות "70 שנות פרסום". 
ענף הפרסום מאפשר נקודת מבט היסטורית חטופה על התרבות וסגנון החיים הישראלים לאורך השנים. הרעיון המניע של התחרות הוא לאפשר במה מכובדת להיסטוריה הפרסומית של המדינה, תוך התבססות על יכולות הביצוע וכישרון הפרסומי הנוכחי. 
אז מה קורה בתחרות? טוב ששאלתם. פרסומאים ומפרסמים, על מנת שתוכלו להשתתף בתחרות, עליכם להפיק מודעת פרסום עבור המותגים שבאחריותכם. המודעה תקשר את המסרים העכשוויים של המותג, תוך התבססות על "שפה פרסומית" היסטורית, או במילים אחרות "מודעת וינטאג'". לחילופין, תוכלו ליצור את מודעת המותג בעוד 70 שנה (התעלמנו לרגע מהמגמות של הפרינט...), ואם אתם מחפשים קצת מודעות להשראה, תוכלו להיכנס לאתר המודעות המעניינות ולנסות להוציא מעצמכם את הטוב ביותר.  

מודעות המותגים המשתתפים בתחרות יתפרסמו במוסף "יום ההולדת" החגיגי של מעריב, שיופץ ב-13/4 באתר "מעריב" ובאתר "אייס". כמובן שיש גם פרסים שווים, שיוענקו מטעם צוות ממערכת העיתון, אשר יבחר את המודעה המפתיעה, המקורית והיצירתית ביותר לדעתם. 
אז בואו נדבר דוגרי, במה תוכלו לזכות? המודעה הטובה ביותר תזכה את משרד הפרסום והמפרסם בשני כרטיסים זוגיים לגמר הליגה האירופית בכדורגל, כולל טיסות ולינה.
תקנון ופרטי התחרות מוצגים באתר מעריב ויישלחו למשתתפים. בהצלחה.