חברה סלולארית שישית הצטרפה היום (שלישי) לישראל ומציעה שירות סלולארי מוזל יותר מכל מתחריה.  מנכ"ל החברה, יעקב נדבורני, סיפר על השירות החדש והבטיח כי לעולם לא יעלה את מחירי השירות של החברה, וכי החברה תציע שירות ומענה 24/7.

"השירות שלנו הושק היום ומציעים את השלב הבא בתחרות הסלולר. פעם הייתה תחרות בין המחירים של חברות הסלולר, אנחנו מציעים גם מחיר אטרקטיבי וגם שירות שישמור על יחסים הגונים עם הלקוחות. אנחנו מציעים ללקוחתנו חבילות ברורות ופשוטות. אנחנו לא מציגים מחיר אחד ובפועל עושים מחיר אחר. החבילה המרכזית שלנו היא ללא הגבלה עם 40 ג'יגה גלישה ב-29 שקלים בחודש לכל החיים. המחיר הזה לא יעלה ולא ישתנה לעולם. אנחנו בנינו תוכנית עסקית שמאפשרת לנו את התמחור הזה. אני רואים בעצמנו רשת שתישאר כאן שנים ארוכות. אנחנו נהיה חברה הוגנת, שקופה, יציבה ורווחית. עלות התפעול שלנו היום מול משרד התקשורת מתחלקות בין כמה חברות המסייעות לנו להוריד מחירים עם הרבה מאוד תדרים לכל רשת".
 
"הרווחיות בתחום אמנם יורדת, אך יש לזכור שהחברות עדיין נותרו רווחיות. המודל שלנו, שהוא מאוד דיגיטלי, מאפשר לנו להציע מחיר ושירות אטרקטיבי ללקוחות. אנחנו מתבססים על דור 4 ואני מעריך שהפריסה של דור 5 תגיע לישראל רק ב-2020. ההוצאה המרכזית של חברה סלולרית היא הפעלת רשת הרדיו. כיום שלוש חברות מנהלות יחד את אותה רשת רדיו, אילו כל רשת הייתה מקימה את התשתית שלה התהליך היה יקר ולא יעיל. כיום החלוקה מאוד יעילה ואני לא חושב שאנחנו נפגר מאחור כשיגיע דור 5 לישראל".

"ברשת שלנו אין תחנות שירות ואנחנו לא מוכרים טאבלטים או טלפונים חכמים, הכל נעשה באמצעות האתר שלנו ובשירות הטלפוני במידת הצורך. זה מבטיח שקיפות מלאה בה מה שכתוב זה מה שקורה בפועל. לעת עתה אנחנו לא רואים את עצמנו מתפרסים גם על שוק הטלוויזיה, כל דבר בזמנו".
 

עריכה: איתמר זיגלמן