אין ישראלי אחד או יהודי ברחבי ארצות הברית שלא מכיר את המילה "פרויקט תגלית". מדי שנה מגיעים לישראל עשרות אלפי צעירים, אשר חווים את ישראל האחרת, מעבר לפינות ולאתרי המורשת, יוצאים, מבלים, ומקבלים את הרשמים החיוביים מהארץ, כשחלקם אף בוחר לעלות לאחר מכן לישראל. חלק מפעילותיו של הארגון הן לנסות ולגייס כספית, ובמסגרת הגאלה השנתית של הקרן של הפרויקט בארצות-הברית ולרגל חגיגות 70 שנה לישראל, ד''ר מרים ושלדון אדלסון הפתיעו את כלל האורחים בתרומה הגדולה ביותר בתולדות הפרויקט – 70 מיליון דולר. 
בארגון היו מאושרים מהתרומה, ובעזרתה, טוענים, יצליחו  בזכות תרומה כבירה זו של ד''ר מרים ושלדון אדלסון, יצליח פרויקט תגלית לשבור שיא נוסף ולהביא בשנה הקרובה מעל ל-50,000 משתתפים חדשים לסיור חינוכי בישראל. בגאלה גויס סכום שיא של 125 מיליון דולר, תרומה לפעילות פרויקט תגלית. באירוע השתתפו, מלבד הזוג אדלסון, ראש העיר לשעבר של ניו-יורק מייקל בלומברג, מייסדי תגלית - מייקל שטיינהרט וצ'ארלס ברונפמן, חיים סבן, רון לאודר, איזי תפוחי, מנכ"ל ונשיא קרן תגלית בארה''ב, תומס ד.שטרן, יו"ר הקרן, גידי מרק, מנכ"ל תגלית ו-650 תורמים פרטיים וידידי הפרויקט בארה"ב. מייקל בלומברג הכריז באירוע על תרומה בסך 2 מיליון דולר.
באירוע, שהתקיים באולם זייגפלד ההיסטורי בניו-יורק, נכחו מעל ל-650 תורמים פרטיים וידידי פרויקט תגלית בארה"ב, ובמהלכו גויסו 125 מיליון דולר. בנוסף לתרומות הרבות ממגוון רחב של מוסדות ותורמים פרטיים. אדלסון עצמו אמר באירוע: "לפני היווסדה של מדינת ישראל, אבי סיפר שתמיד חלם על מדינה ליהודים ורצה להגיע לארץ ישראל, אך כשהגיע הזמן ויכולתי לעזור לו להגיע, הוא אמר שהוא מבוגר וחולה מדי. אני חושב שזאת זכות מלידה של כל יהודי להגיע לישראל ואני לא רוצה שאף צעיר יהודי בעולם יגיד שהיה מבוגר מדי או חולה מדי על מנת לבקר בישראל". 

באחרונה זכו האדלסונים בפרס "שומרי העתיד היהודי" (Guardians of the Jewish Future) ממייסדי פרוייקט תגלית צ'ארלס ברונפמן ומייקל שטיינהרט, אשר תרמו עד כה סך של 410 מיליון דולר לפרויקט. בנוסף נשאו דברים: חייל לשעבר בצה"ל אשר השתתף בתגלית, ורייצל גרול, אחת המשתתפות הראשונות של סיורי תגלית לישראל בשנת 2000 וחברת הנהלה בקרן תגלית בארה''ב.