חברת פרטנר הודיעה היום (חמישי) שלראשונה, כלל עובדי קבוצת פרטנר ייהנו ממנגנון ההשתתפות ברווחים שנקבע בהסכם הקיבוצי שנחתם בין הנהלת החברה, ההסתדרות, וועד העובדים. כלל העובדים הזכאים יקבלו במשכורת חודש מאי (שתשולם לעובדים בימים הקרובים) מענק מיוחד של 450 שקלים לכל עובד, מעבר להעלאות השכר ובונוסים אישיים שקיבלו עבור שנת 2017.



כמו כן, במקביל לפרסום התוצאות העסקיות וההחלטה להעניק לעובדים השתתפות ברווחים, פרטנר הודיעה גם שהיא בוחנת כניסה לענף כרטיסי האשראי. במסגרת זו, היא בוחנת את רכישת "לאומי קארד" או ישראכרט". כידוע, הבנקים מחויבים למכור את ההחזקות שלהם בחברות כרטיסי האשראי. 



המענק שלו יזכו העובדים בחברת פרנטר הנו אחיד, ויוענק לכל עובד פרטנר שעבד לפחות תשעה חודשים בחברה בשנת 2017. סכום המענק נקבע בהתאם למנגנון השתתפות עובדים ברווחי החברה המבוסס על ה-EBITDA (רווח לפני ריבית, מסים, פחת והפחתות), כפי שנקבע בהסכם הקיבוצי.



מנכ"ל קבוצת פרטנר, איציק בנבנישתי, בירך היום את עובדי החברה ואמר: "בתחילת החודש התבשרנו כי פרטנר זינקה היישר למקום הראשון מבין חברות התקשורת בדירוג BDI ל-100 החברות שהכי טוב לעבוד בהן בישראל ומקום 24 בדירוג הכללי. ההצלחה נובעת קודם כל מהמצוינות ומהשותפות של עובדי החברה, שמביאים לשביעות הרצון של הלקוחות, ובסופו של דבר יוצרים גם את ההצלחה העסקית שאת פירותיה אנחנו חולקים היום עם כלל העובדים".



קרן אופק, יו"ר ועד עובדי פרטנר, מסרה: ״אני שמחה שבאמצעות ההסכם הקיבוצי פורץ הדרך שנחתם לפני שנתיים הצלחנו ליצור היום תקדים היסטורי בפרטנר ואני קוראת לעוד חברות ללכת בעקבותינו. המשוואה היא ברורה, רווחי החברה הם תוצאה של עבודה קשה ומאומצת של העובדים, ולכן גם הם זכאים להיות שותפים ברווחים. עובדים מתוגמלים השותפים לרווחים הם עובדים טובים יותר, והצלחת פרטנר מוכיחה זאת".



במקביל פרטנר פרסמה היום את התוצאות העסקיות לרבעון הראשון של השנה, והגם שמצב ענף הסלולר סובל מתחרות יתר שפוגע בביצועים העסקיים של החברות בענף, פרטנר הצליחה להגדיל את הכנסותיה וגם את מספר המנויים. עם זאת בסעיף הרווח נרשמה צניחה דו ספרתית חדה.



במהלך הרבעון הראשון של 2018 גדלו ההכנסות ב-23 מיליון שקל ל-826 מיליון שקל - עליה של 2.86%. מנגד, הרווח התפעולי ירד ב-69.52% ל-9 מיליון שקל והרווח הנקי צנח ב-85.93% ל-9 מיליון שקל. מספר המינויים גדל ב-16,000 ל- 2.34 מיליון.