מיכאל לובושיץ, לשעבר מנכ"ל יבואנית המזון ויליפוד, מונה לתפקיד מנכ"ל קבוצת יינות ביתן ומגה. לובושיץ הפך את ויליפוד למותג הצומח ביותר לשנת 2019 – צמיחה של 31.5%, ולספק הצומח ביותר בישראל (על פי נתוני סטורנקסט), כמו כן, הגדיל את הרווח התפעולי של החברה בשנת 2019 בלמעלה מ 270% משנת 2017. על פי הנתונים, גם בשנת 2020 הגידול נמשך.

קודם לכן, כיהן לובושיץ כסמנכ"ל הסחר והמכירות של שסטוביץ' והקים שם את יחידת הסחר והמכירות החדשה. מיכאל כיהן גם בשורה של תפקידי ניהול בכירים בתשלובת סנו ושימש סמנכ"ל התפעול והמכירות של הקבוצה, ובמקביל לכך כמנכ"ל קבוצת שניר ומנכ"ל החברות הבנות ישראפייפר ונור שיווק (סנו פרופשיונל). בתקופת כהונתו, עלה מחזור המכירות של התשלובת מ 182 מיליון שקלים (1995) וחצה את קו המיליארד שקל (2007).

נחום ביתן: "אני שמח לבשר על מינויו של מיכאל לובושיץ למנכ"ל קבוצת יינות ביתן ומגה. המינוי נבחן לאור אתגרי הקבוצה בעתיד תוך הגדרת המנהיגות שתאפשר לנו ליצור מפנה ולהגדיל ערך לכל בעלי העניין שלנו". 

מיכאל לובושיץ (צילום: יוסי לזרוף)
מיכאל לובושיץ (צילום: יוסי לזרוף)

לצידו של לובושיץ מונה גם אמיר קפלן כסמנכ"ל הכספים של יינות ביתן, לשניים היכרות מעבודה משותפת בויליפוד. "אני משוכנע שמנהיגותם האנושית והערכית תאפשר לנו לעמוד ביעדים וביצועים אשר בזכותם נהיה ראויים לאמונם של כל מחזיקי העניין שלנו", ציין נחום ביתן.

המינויים מלמדים על הכוונה של יינות ביתן להתמקד בשיפור ליבת עסקיה הקמעונאיים, בשירות הלקוחות ובחיזוק שדרת הניהול והממשל התאגידי.