"מובן כי מלון באזור תיירות מיוחד הינו 'ירוק' יותר מכל מדינה ירוקה, שכן 100% מהשוהים בו נבדקו ונמצאו שליליים לקורונה", כך אמרו היום (שני) במלון קלאב הוטל באילת, לנוכח החשש שלא יותר לקיים הרצאות והופעות במתחם המלון. 

במכתב התרעה ששלח עו"ד אוריאל פרינץ, בשם בית המלון, נכתב כי בדיוני ועדת החוקה, חוק ומשפט של הכנסת, אכן הוצע לקבל את ההסתייגות, לפיה יותר למתקני אירוח באזור המיוחד (במסגרת מתווה האי הירוק, מ.כ) לקיים הרצאות והופעות בתחומם של מתקני האירוח לאורחי המלון בלבד וזאת בנוסף להפעלת בריכת שחייה, בית אוכל ובית תפילה. "לצערה של קלאב הוטל כמו גם מלונות נוספים באילת, ההסתייגות האמורה נדחתה", צויין במכתב ההתרעה ששוגר לממשלת ישראל.

עוד נכתב: "מעבר לעובדה הברורה שהתרת הופעות והרצאות איננה בעייתית כלל מבחינה בריאותית (בוודאי שלא ביחס לחדרי אוכל, בריכות שחיה ובתי תפילה ובשעה שהכל נעשה במלונות באזור תיירות מיוחד ולאורחי המתקן המלונאי בלבד), הרי היתרונות הכלכליים הגלומים בה, ברורים וניכרים", נטען עוד במכתב – "כך, התרת הופעות והרצאות תיתן מזור, גם אם חלקי בלבד, לאומנים ולאנשי במה, אשר נפגעו קשות כתוצאה ממשבר הקורונה".

בקלאב הוטל ביקשו בממשלה, על אישור המתווה, תתנה הממשלה את קידום החוק בהתרת הפעילויות כמו מופעים והרצאות, בכפוף לכל המגבלות והכללים שנקבעו במתווה.