הסיפור העגום של חברת "אור סיטי", בבעלותה של יזמית הנדל"ן ענבל אור, ממשיך להתדרדר, כשהפתרון עבור הרוכשים לא נראה אפילו באופק. לאחר הפסיקה הבוקר של השופט הורנשטיין לפיה החברה תפורק, מונה לתהליך עו"ד איתן ארז, אשר ייאלץ לבחון ולמצוא את נתיב הכספים שנעלם. מדובר במפרק בפועל של החברה ושל שבע חברות נוספות בבעלותה של אור, ועל פי דבריו, שומרי הסף כשלו. המפרק צייר תמונת מצב עגומה מאוד של החברה, אשר ספק אם תצליח להתאושש מהעניין. בסמכותו יש אפשרות וסמכות לבצע חקירה, ולזמן לעדות אנשים, אך ללא אחריות פלילית.



"כל מי שצריך היה ללוות את התהליך הזה של קבוצת הרכישה כשלו. איפה הרואי חשבון ועורכי הדין. זהו קו פרשת מים בכל התחום של קבוצות רכישה. קונים על הנייר זה שונה. השופט עצמו אמר במהלך הדיון שכרגע יש שתי גרסאות. אחת של ענבל אור והשנייה של המפרק, וכי הוא מאמין לגרסתו של עו"ד ארז.

הפרויקט ברמת גן, מזכרות הילד, פרויקט הדגל, 20 מיליון שקלים שלא ברור מה עלה בגורלם, ככל הנראה, הכסף הזה הלך. המאזן נותח.

"בית המשפט קבע שהחברה התנהלה באובר בוקינג, אבל אם מישהו מזמין טיסה ויש אובר בוקינג יעבירו אותו לטיסה אחרת, אבל מי שהזמין דירה, מאבד את כל הכסף שלו. בית המשפט קבע שהחברה של ענבל אור עשתה קישורים מפרויקט בבלי לפרויקטים אחרים. המצב עגום מאוד, כל הברווזים של משקיע זה עורבא פרח, כל הנושא הזה ייבדק". 
על פי הדברים, נדמה כי יש חשד לכאורה למעשים פליליים של הטעייה ומרמה. מפלג ההונאה בתל אביב חוקר את העניין, כרגע אין שום תוחלת לתהליך ההבראה, כיוון שמדובר בחברה מתה שמפסידה בכל יום כסף. כמו כן, יש חשש גדול לגניבת כספי ציבור. יש כספים מפרויקט שהועברו בשיטת הפירמידה, ככל שנכנסת מאוחר יותר, יש בעיה גדולה יותר. מי שנכנס מוקדם יותר לתהליך, נדמה כי יש סיכוי שהדירות עוד ייבנו. מי שנכנס בתקופה האחרונה, מצבו פחות טוב.