בקשה בהולה לבית המשפט חשפה כי יזמית הנדל"ן, ענבל אור, ניסתה לפלוש לדירה בגבעתיים. לבית המשפט המחוזי לתל אביב הוגשה היום (שישי) על ידי המפרק הזמני של של קבוצת החברות אור סיטי נדל"ן, עורך הדין איתן ארז, בקשה בהולה למתן צו האוסר על כניסתה של אור לדירה ברחוב הל"ה 52 בגבעתיים. הבקשה שהוגשה בהסכמת בנק מזרחי טפחות דורשת את פינויה מהדירה בת החמישה חדרים.



עורך הדין ארז מדגיש כי הבקשה הוגשה בהסכמה של עורך הדין עמית פינס המייצג את בנק מזרחי טפחות שהינו בעל השעבוד על הדירה וכן באישורו של הנושה שלי נרקיס, שלטובתו נרשמה הערת אזהרה, על אותה דירה בחודש מרץ האחרון, בגין הלוואה על סך 1.5 מיליון שקלים שקיבלה אור.



יש לציין כי מדובר בדירה הרשומה על שם חברת אליענה אור בע"מ שעליה ישנה משכנתא בסך של 1.47 מיליון שקלים וכן שיעבוד ללא הגבלת סכום. על פי הבקשה, אתמול בשעות אחר הצהריים בעת שהגיעו נציגי המפרק לדירה, הם נדהמו לגלות עובדת זרה שפתחה בפניהם את הדלת וציינה כי הינה עובדת של אור בשמרטפות ו"כי נקראה לעבודה על מנת לפרוק ארגזים בדירה", כך נכתב בבקשה.



ענבל אור. צילום: פלאש 90
ענבל אור. צילום: פלאש 90



המפרק מציין כי למיטב ידיעתו "החייבת מתגוררת בשכירות ברחוב דמטרי שוסטקוביץ' בתל אביב ודמי השכירות אף שולמו מראש על ה-1.06.2016. מסיבה שאינה ברורה, עזבה החייבת את הנכס וככל הנראה היא מנסה בשעות האחרונות לפלוש לדירת החברה ברחוב הל"ה בגבעתיים".



עורך הדין ארז מציין כי השווי של הדירה האמורה נע בין ארבעה ל-4.4 מיליון שקל וברור כי "בתמורת המימוש יהיה צורך לשלם לנושים המובטחים בהתאם לקביעת בית המשפט".



הבקשה היום הוגשה לאחר שלפני יומיים סגן נשיאת בית המשפט המחוזי בתל אביב, השופט איתן אורנשטיין, דחה  את בקשתה של אור להשאיר את ג'יפ הלנד רובר הרשום על שמה ומשועבד לבנק המזרחי, ברשותה. השופט אימץ את עמדת כונס הנכסים הזמני וקבע "בנסיבות אלה, היה עליי להורות למשיבה להפקיד את הרכב לאלתר, במיוחד שהיה עלייה לעשות כן לפני כשבוע". השופט נתן לאור הארכה של שישה ימים עד ל-19.4, אחריהם היא תפקיד את רכבה במגרש".