הפינג פונג מאת יזמית הנדל"ן ענבל אור נמשך. אחרי שלא הגיעה היום (שלישי) להפקיד את ג'יפ הלנד רובר שלה במגרש א.ט שירותים משפטיים בפתח תקווה בזמן שקבע לה סגן נשיא בית המשפט המחוזי בתל אביב השופט איתן אורנשטיין, ואחרי שדחה בשעות הבוקר את בקשתה להשאיר בחזקתה את הג'יפ בטענה שהוא מחויב עבורה במסגרת עבודתה כמשווקת פרויקטים נדל"ן, הגישה אור, בשעות הצהריים בקשה בהולה נוספת ובה ביקשה לעכב עד ל– 1.5 את מועד הפקדת הג'יפ, אולם גם הפעם החליט השופט אורנשטיין שלא להיעתר לבקשה.



בבקשתה של אור שהוגשה באמצעות פרקליטה עו"ד שלמה טופז, פנתה אור אל רחמי וחסדיו של בית המשפט לקראת חג הפסח. "הבקשה מוגשת מאחר ומצויים אנו ערב חג הפסח וחופשת הפסח ולנוכח המשמעות הקשה שיש להפקדת הרכב במועד זה. לבד מהמשמעות הידועה של חג הפסח כחג של חסד, וחג של חירות, קיימים טעמים פרטיים וצורך של ממש של החייבת, במיוחד ערב החג ובמהלך החג, ובמיוחד לאישה, לאמא המטפלת בארבעה ילדים קטנים, והמעמסה הנופלת עליה כאמא חד הורית, ובאשר בימי החג האפשרות לפתרון בנסיעה בתחבורה חלופית או ציבורית, היא מעמסה כבדה מאוד וזאת בעודנו מצויים בשלב הכינוס הזמני". השופט אורנשטיין שבחן את הבקשה כתב כי אין סיבה לדחות את המועד.



הג'יפ של ענבל אור
הג'יפ של ענבל אור



הפרשה לא הסתיימה כאן ולאחר שבקשתה של אור נדחתה שוב, אנשי ההוצאה לפועל ראו כי הג'יפ שלה נמצא במלון הדירות "ווסט" בתל אביב, עלו אליה לדירה, לקחו את המפתחות ולקחו את הג'יפ אל המגרש בפתח תקווה.