סביר להניח שאם מלאו לכם יותר מ-15 שנים, אתם לא ממש מכירים את אפליקציית סנאפצ׳ט, אבל בארצות הברית ובמקומות מסוימים בעולם היא פופולרית לא פחות מאפליקציות כמו וואטסאפ ואינסטגרם. הרעיון של סנאפצ׳ט דומה לאפליקציות אחרות, למעט הבדל משמעותי אחד: כל תוכן שתשלחו דרכה - סמס, תמונה או סרטון (מה שמכונה בקרב משתמשי האפליקציה כ-Snapchat stories) - יימחק ממנה בתוך זמן שתגדירו מראש.



נכון להיום, לסנאפצ׳ט יש יותר מחצי מיליארד צפיות יומיות מסביב לעולם, ועכשיו היא עושה דריסת רגל ראשונה גם בתחום יצירת התוכן: בסוף ינואר הכריזה סנאפצ׳ט על השקתו של Discover - פיצ׳ר חדש שיאפשר למשתמשי האפליקציה לצרוך תוכן מספקים שונים כמו נשיונל ג׳יאוגרפיק, קומדי סנטרל, CNN, מגזין פיפל, Yahoo News, מגזין Vice, ESPN וגופי תקשורת מובילים אחרים. הסיפורים מתחלפים מדי 24 שעות, כמו כל התוכן המוזן לאפליקציה.



ואם זה לא מספיק, לאחרונה הם השיקו גם את סדרת הרשת הראשונה שלהם, שנכתבה על ידי סשה ספילברג (בתו של סטיבן ספילברג) ואמילי גולדווין (בתו של מפיק הקולנוע ג׳ון גולדווין). הסדרה תיקרא "Literally Can't Even" ופרק חדש, בן חמש דקות, יעלה מדי שבוע ויימחק לאחר 24 שעות.



סשה ואמילי בנות ה-20 ומשהו יגלמו גרסאות קומיות מוקצנות של עצמן - סשה מתמודדת מחדש עם חיי הרווקות אחרי זוגיות ממושכת, ואמילי פוצחת בניקוי רעלים בן חצי שנה, ויחד הן יוצאות להרפתקאות בלוס אנג׳לס. משתמשי האפליקציה לא ממש התלהבו מהפרק הראשון, שכבר עלה לאפליקציה, וקטלו אותה. זה כמובן לא ימנע מפרקים נוספים לעלות שם בקרוב. 




סשה ואמילי מתוך "Literally can't happen". צילום מסך: יוטיוב