תחנת הרדיו eco99fm, יוצאת במהלך אסטרטגי ומשיקה בימים אלה שירות דיגיטלי חדש הכולל מאות ערוצי מוזיקה מאופיינים.  בימים אלה עלה אתר אינטרנט חדש, המיישר קו עם אתרי מוזיקה בינלאומיים כגון Rhapsody, Napster ו- Spotify  והושקו אפליקציות תואמות לחנויות  האפליקציות של אפל ואנדרואיד.
כל ערוץ מוזיקלי יכלול מגוון רב של סטים, כאשר בכל יום יעלה לאתר סט חדש. בנוסף, יעלה לאתר ערוץ  eco special, אשר יתייחס לאירועי מוזיקה גדולים משתנים, ימי הולדת של אמנים מובילים, מחוות שונות, התייחסות לעונות השנה ועוד.  
מדובר בפלטפורמה חדשה, מבוססת סטרימינג, שתעניק למשתמש חוויה מוזיקלית מלאה ואיכותית במחשב, בסמארטפון ובטאבלט, לרבות אפליקציות המיועדות ל- iPhone ולאנדרואיד. השירות החדש כולל ספריית ענק של סטים מוזיקליים ייעודיים הנערכים על ידי עורכי המוזיקה של התחנה מחולקים על פי קטגוריות ונושאים, המותאמים להזדמנות ההאזנה ולאופי המאזין, כגון eco love, המתאימים לערבים זוגיים ורומנטיים, eco run, המתאימים לפעילות ספורטיבית, אימוני כושר וריצות, eco chill, לנסיעה רגועה ועוד. 

השירות החדש eco99.digital, הוקם לאחר שהתחנה עשתה גיבוש אסטרטגי שכלל עבודת מחקר, אשר בחן כיצד הצרכנים רוצים לצרוך תכנים מוזיקליים ואחרים, וכמענה לשינוי בהרגלי הצריכה, המאפיינים את השנים האחרונות. התחנה החליטה על קידום מסיבי של נוכחות בפלטפורמות נוספות. עוד יכלול האתר, לראשונה, ארכיון ענק בן 800 תכניות של תכנית 'הבוקר' עם טל ברמן ואביעד קיסוס, להאזנה מיידית. (ארכיון של 4 השנים האחרונות). השירות הדיגיטלי החדש פותח בשיתוף עם חברת cyberserve.
חגית קמין, מנכ"ל eco99fm: "האתגר העיקרי אליו אנו חותרים השנה הינו שבירת גבולות ה- FM. כתחנה פורצת דרך, אנו מאמינים שהתוכן המעולה שלנו הוא המלך, ולכן- לאחר שנטענו רגל איתנה ומשמעותית במדיום הרדיו המסורתי- אנו עמלים על פיתוח מגוון דרכים נוספות וחדשניות, על מנת שקהל המאזינים שלנו יוכל ליהנות מחוויית האזנה איכותית, זמינה וחינמית." 
על בסיס סקר שערכה בחודשים האחרונים התחנה (ע"י חברת 'הגל החדש') נמצא כי 46% ציינו שמעדיפים להאזין לתכניות הומור וסאטירה, ומעל למחצית ממאזיני הרדיו בשעות הבוקר (56%) אוהבים את התכנית 'הבוקר' של טל ברמן ואביעד קיסוס.  בנוסף, עולה כי 60% ממאזיני הרדיו מאזינים לו גם באמצעים שאינם מסורתיים- דרך הטלוויזיה, המחשב והסלולארי. עוד עלה מהסקר כי מאזיני eco99fm נוטים לעשות זאת בשיעורים גבוהים יחסית ביחס לכלל האוכלוסייה.
אמנם, הדרך הנפוצה ביותר להאזנה למוזיקה הינה עדיין באמצעות הרדיו, אך בשנים האחרונות ניכר שינוי בהרגלי ההאזנה לטובת אמצעים חלופיים. עוד נמצא, כי האזנה והורדת שירים לסמארטפון ממוקמים במקום השני בשיעור של 62%, ושמיעת מוזיקה באמצעות אפליקציות או אתרים (שאינם של תחנות רדיו) והאזנה לתחנות רדיו וירטואליות מקיפה 36% מהציבור.

קישור להורדת אפליקציית eco99fm ב- app store

קישור להורדת אפליקציית eco99fm ב- google play