בטרם הספקנו להתאושש מכפתור ה"דיס-לייק" החדש, שצפוי להגיח לעולמנו, פייסבוק כבר מפתיעה עם חידוש נוסף, רכישה ישירה מהרשת החברתית.



פייסבוק, ששואפת להשאיר את הגולשים בתחומיה תציע את האפשרות לרכוש מוצרים דרכה באמצעות עמודים עסקיים.



הרשת החברתית יצרה שותפות עם חברת שירותי מסחר מקוונים כדי לאפשר לסוחרים להציע את מרכולתם למכירה בסעיף חדש בעמודי הפייסבוק שלהם.



"המטרה שלנו היא להפוך את המכירה לקלה יותר, בפלטפורמה בה נמצאים הלקוחות הפוטנציאליים", אמר מנהל המוצר של חברת "שופיפי", סאטיש קנוור, שהדגיש את חווית הרכישה דרך הטלפון הנייד.



באירוע שהתרחש בשבוע שעבר בעמק הסיליקון הציגה פייסבוק את ההצלחה של 45 מיליון עסקים שהשיקו דפים עסקיים, המהווים חלונות ראווה עבור חנויותיהם. כעת צפוי החידוש להפוך את הדפים הללו לחנויות פעילות.