כולנו חייבים לאדל התנצלות. אחרי שהאינטרנט שפך את חימתו ללא רחמים על הטלפון הנייד שבו השתמשה בקליפ החדש שלה, "הלו" (החלטה שעליה אמר במאי הקליפ כי חשבו עליה עד הסוף, וכי "זה כל כך מסיח את הדעת לראות אייפון בסרט") - עתה נודע כי סמסונג משחררת מודל חדש של נייד נפתח מסוג "צדפה".
למעשה, סמסונג שיחררה מודל כזה עוד ביולי, אבל בקוריאה בלבד. לא ברור האם סמסונג מתכננת להחזיר את המודל  SM-W2016 לשוק האירופי או האמריקני. בעיתון ה"גרדיאן" השתעשעו מהנושא וכתבו שהם מתרגשים משחרור המודל החדש, כי עכשיו "נשמח לעשות כאילו אנחנו איש עסקים ב-2002 לערך".

לדברי Sammobile, הטלפון החדש יכלול שטח אחסון של 64 ג'יגה, 3 ג'יגה זיכרון, 16 מגה-פיקסל ו-5 מגה-פיקסל של מצלמות.


סוף חובט לשיחה


ב"גרדיאן" גיחכו על האפשרות הרומנטית המגולמת במודל כזה של נייד: "עוד בדצמבר 2014 כתבתי על הרומן שלי עם דגמי טלפון 'צדפה'", כתבה חנה ג'יין פרקינסון, "המאפשרים סוף חובט לשיחה, מעין עצירה אונומטופאית מלאה, כפי שניסחתי זאת אז". היא המשיכה להתלוצץ: "היה משהו מעט חצוף בטלפון הזה, הוא היה בגודל מושלם לכל הכיסים. עכשיו, הטלפונים הניידים כל כך גדולים שלעתים קרובות קשה לשבת עמם כשהם בתוך הג'ינס".
 
אנה ווינטור וריהאנה גם הן נצפו עם הסוגים המכונים "clamshells" הצנועים והרטרואים. "מי רוצה לספר לדרייק שהסיבה היחידה שהפסקנו להתקשר אליו היא כי הוא עבר לטלפון חכם?", סיכמו ב"גרדיאן", בהתייחס ללהיטו החדש "Hotline Bling".