מריסה מאייר, מנכ"לית חברת הטכנולוגייה יאהו, ילדה תאומות ביום חמישי  לפנות בבוקר. בהודעה בדף ה-Tumblr שלה, היא כתבה: "זאק ואני שמחים להודיע שהתאומות הזהות שלנו הגיעו!". היא הוסיפה "כל המשפחה שלנו מרגישה נהדר!". מאייר צפויה לקחת חופשת לידה למשך זמן "מוגבל".



מאייר ובעלה זאכרי הם הורים למקאליסטר בן השלוש. לאחר לידתו היא לקחה רק שבועיים חופש, במהלך שעורר ביקורת רבה. בין היתר נאמר עליה כי יצרה תקדים שלילי עבור אמהות עובדות ביאהו ובכלל. החברה מציעה באופן רשמי 16 שבועות של חופשת לידה.



לפני כשבוע, דווח ב"וול סטריט ג'ורנל", כי מועצת המנהלים של פורטל האינטרנט יאהו שוקלת למכור את עסקי האינטרנט של החברה. חברי הדירקטוריון ידונו האם לבצע עסקת חילופי מניות עם אתר עליבאבא הסיני, למצוא קונה או שתי האפשרויות ביחד. 



עוד לפני שגוגל הייתה גוגל, בשנות ה־90, הייתה יאהו השער של רובנו לאינטרנט, הפורטל שממנו הגענו לאתרים שונים ולתוכן. יאהו גם שימשה כספק הדואר האלקטרוני של רבים, עד שהגיע הג'ימייל של גוגל. אבל כבר מזמן החברה לא נמצאת על הרדאר של מרבית הגולשים.



טוב, מה יש לה להציע? לא הרבה: את פליקר, שירות אחסון התמונות שאותו רכשה, את Tumblr, אתר מיקרו־בלוגינג שגם אותו רכשה, ויש גם Answers שמציע פתרונות לשאלות של הגולשים, ערוצי תוכן פיננסי, ירוק ויופי, ושירות הדואר האלקטרוני הוותיק ופלטפורמת קניות. זהו למעשה - אוסף של ערוצי תוכן לא פופולריים.