ג'קדה הישראלית, המפתחת ומשווקת טכנולוגיה המפשטת את חוויית הלקוח והאינטראקציה הרב ערוצית בין החברה לבין לקוחותיה, הודיעה היום (שישי) כי ה-Visual IVR solution, פרי פיתוחה, נבחר לשימוש בקרב חברה ב-Fortune 500, אחת מספקיות ביטוחי הבריאות הגדולה בארה"ב.



הפתרון החזותי של ג'קדה יביא לשיפור פעילות מוקדי הלקוחות וחוויית המבוטחים באופן ניכר. היקף ההזמנה, שהינה הזמנה ראשונה בלבד, עומד על מעל שלושה מיליון שקל.



החברה הרוכשת, ששמה נותר חסוי שואפת לצמצם את משך זמן הטיפול בשיחות המתקבלות במוקדים, לעודד את המבוטחים לבצע את הפניות באמצעות המכשיר הנייד והאינטרנט ובתוך כך לייעל את כל תהליך מתן השירות למבוטחים.



ה-Jacada Visual IVR, מעניק לצרכן המבוטח דרך קלה וידידותית להתחבר עם חברת הביטוח שלו, זאת באמצעות מכשיר הסמארטפון אשר יאפשר קבלת מענה מיידי לפנייתו. הפתרון החזותי תוכנן לאפשר לחברים להתחבר באופן יעיל ואישי ישירות עם בעלי התפקידים הנכונים לפנייתו בחברת הביטוח. ה-Visual IVR מחזק את נאמנות הלקוחות, מפחית עלויות שירות ומספק חוויית לקוח כללית טובה הרבה יותר.



גיא יאיר, מנכ"ל משותף בחברת ג'קדה, אומר: "הפתרון שלנו מאפשר לחברות הביטוח להציע למבוטחים רמה גבוהה ורחבה יותר של סל שירותים במגוון נושאים, דוגמת: בדיקת מצב תביעה, שאלות בנוגע לתעודת הזהות, יכולת צפייה ביתרונות הגלומים בפוליסה שלהם, טיפול בתלונות לקוח ואף לאתר ספקים דרך מכשיר המובייל של המבוטח. ה-Visual IVR של ג'קדה כבר מספק בהצלחה יתרונות משמעותיים לחברות בסדר גודל כזה וממשיך לקבל משובים חיוביים מאד מהמשתמשים הרבים ברחבי העולם".