חברת MySize, המפתחת טכנולוגיה למדידה והתאמת פרטי ביגוד באמצעות מכשירים סלולריים הודיעה היום (רביעי) על גיוס של כ-580 אלף שקלים (כ-150 אלף דולר), המתווספים לגיוס של כ-10.5 מיליון שקלים (כ-2.7 מיליון דולר) עליו דיווחה החברה לפני כשבועיים, בדרך של הלוואה המירה.
הניצעים יוכלו להמיר את כספי הגיוס הנוכחי, של כ-150 אלף דולר, ל-42 אלף מניות ו-42 אלף אופציות. הסכום של כ-11 מיליון שקלים, שגויס לאחרונה עשוי לתרום, בין היתר, לעמידתה של MySize באחד מתנאי הסף הנדרשים לרישום מניות החברה בנאסד"ק.
מאז הקמתה, גייסה החברה סכום של כ-25.7 מיליון שקלים (כ-6.6 מיליון דולר) ממשקיעים פרטיים, בדרך של הלוואה המירה שאינה נושאת ריבית. ההמרה תתבצע באופן אוטומטי עם קבלת אישור למסחר בבורסה נוספת לתל אביב. 

התאמה אופטימלית בין מידות הגוף לפריט הלבוש

MySize פיתחה אפליקציה, הכוללת אלגוריתם המודד את מידות הגוף ומבצע התאמה אופטימלית בין הפריט המוצע באתרי אינטרנט מסחריים למידת הקונה. לאחר המדידה, האפליקציה מגבשת "תעודת זהות" לכל משתמש וכך יותאמו לו בעתיד הפריטים התואמים את מידותיו. 
לחברה קניין רוחני הבא לידי ביטוי בארבעה פטנטים להתאמת מידה וכלים מקוונים המגבירים את חוויית הלקוח בעת קנייה מקוונת. כמו כן, מפתחת החברה מוצרים נוספים בתחום המדידות שמתבססים על טכנולוגיה דומה.
המודל העסקי של החברה בנוי על קבלת עמלות בעבור כל פריט הנרכש באפליקציה שפיתחה החברה ופרסום ממוקד המציע למשתמש פריט המתאים למידותיו והעדפותיו. נוסף על כך, החברה תגבה עמלה עבור קניות בלתי מקוונות הנעזרות בטכנולוגיה בזמן אמת. חברת האופנה הראשונה עמה חתמה החברה על שיתוף פעולה הינה TRUCCO, חברת אופנה ספרדית הפועלת במעל ל-20 מדינות ומפעילה בהן כ-240 חנויות בנוסף לחנויות המקוונות.

האפליקציה ששמה סוף לסרט המדידה. צילום אילוסטרציה: אינגאימג'