חברת נטפליקס מחפשת עובד,  שתמורת 4,000 דולרים בחודש יסתובב ברחבי העולם ויחפש עבורה תופעות מעניינות ואנשים מיוחדים על מנת לפרסם אותם בעמוד האינסטגרם של החברה. נכון שהצעת העבודה הזאת נשמעת טובה מדי מכדי להיות אמתית? אבל על פי אתר נטפליקס, ההצעה אמתית לגמרי.



נטפליקס מחפשת את אותו האדם בר המזל, שיבלה שבועיים תמימות בנסיעות לאירופה ולמזרח התיכון, שם יבקר באתרי הצילומים של סרטים מקוריים מבית נטפליקס ויתארח בתוכניות הפופולריות שלה. העבודה שלכם, אם זה יכול להיחשב כעבודה, היא לפרסם תמונות מגניבות באינסטגרם. או במילים אחרות – עבודה חלומית בגן עדן.
 
ועוד לא אמרנו הכל –  נטפליקס תשלם למי שיתקבל - 2,000 דולרים לשבוע ותטפל בכל סידורי הנסיעה, הכולל טיסות, לינה מזון ומשקה. כדי להגיש מועמדות לעבודה כל שצריך לעשות הוא, לעקוב אחרי נטפליקס באינסטגרם והאשטאג ולפרסם שלוש תמונות ב -  #grammasters3 כל זאת עד ה-6 למרץ. על פי אתר נטפליקס, "התמונות צריכות לייצג את תחומי העניין שלכם ואת התשוקות שלכם."  
 

 אז קחו בחשבון שתמונה שבה אתם יושבים על הספה בסלון ב"לבוש אוורירי" וצופים בסדרה "כתום הוא השחור החדש" לא תזכה אתכם בעבודה הנחשקת.  אבל אם אתם גרים במקום אקזוטי כמו קולורדו למשל, יש המון דברים מגניבים שתוכלו להוסיף להם מימד אומנותי ולפרסם, ובכך להגדיל את הסיכויים שלכם להתקבל לעבודה החלומית הזאת.