חברים במספר רב של קבוצות בוואטסאפ? רוצים להגיע חזרה להודעה ספציפית ולהגיב אליה? מעכשיו תוכלו להתייחס להודעה בתוך הקבוצה. לאפליקציה הסלולרית להעברת מסרים יש פיתוח חדש, שאמור לעשות את החיים שלכם הרבה יותר קלים. תרצו להגיב על מסר ספציפי שהועבר אליכם בתוך קבוצת חברים או משפחה? פשוט תסמנו את ההודעה שאותה אתם מעוניינים לצטט, ליחצו באפשרויות הנפתחות על החץ ואז יתאפשר לכם הוספה של טקסט בהקשר למסר שכבר הועבר, שיסומן בצבע אפור ובכתב קטן יותר. כך תוכלו להגיב על תגובות ולסייע להבין למה ההקשר של התגובה, בדומה לרשת החברתית פייסבוק.



העדכון החדש לאפליקציה יאפשר להגיב באופן אישי להודעה מסוימת, כך שההודעה שלה אתם רוצים להגיב תהיה מצוטטת וההתייחסות תהיה באופן ברור להודעה שנשלחה. העדכון בגרסה 2.16.6 למכשירי אפל ואנדרואיד יתעדכן אוטומטית מבלי צורך להוריד עדכון חדש, אך אם התוסף החדש עדיין לא הופיע, נסו לבדוק אם בכל זאת יש עדכון חדש לאפליקציה. 

אפליקציית וואטסאפ כבשה את עולם הסלולר בצורה מהירה, וכיום משתמשים בה מעל ממיליארד מנויים ברחבי העולם. היא משמשת להעברת מסרים, תמונות, קטעי קול ולטפח פרופיל אישי מועדף. בחודש פברואר 2014 רכשה חברת פייסבוק את וואטסאפ תמורת 19 מליארד דולר, ובאפריל האחרון פורסם כי בקרוב יתווסף תוסף של שיחות וידיאו בתוך האפליקציה.