שיגעון הפוקימון גו: ניק ג'ונסון מברוקלין הוא האדם הראשון שתפס את כל 142 הפוקימונים שניתן ללכוד בארה"ב במסגרת המשחק. כך הכריז היום (שבת) ברשתות החברתיות. ישנן תשע מפלצות נוספות במשחק, שלוש מהן ניתנות ללכידה רק מחוץ לארצות הברית, ועוד שש שעקבותיהן לא ידועים לעת עתה. 

ג'ונסון, איש היי-טק שפרסם לאחרונה ספר שעוסק במונופולים במאה ה-21, אמר ל"ביזנס אינסיידר" כי המשחק האינטנסיבי דרש ממנו לילות רבים ללא שינה, אך היה שווה בשביל להגשים את חלום ילדותו – ללכוד את כולם. "אין לי הרבה זמן לשחק בגלל העבודה, ולכן כשהייתי מסיים באזור שש או שש וחצי, הייתי מתחיל להסתובב במנהטן או בברוקלין ולחפש פוקימונים", אמר ג'ונסון. אפליקציה באייפון העריכה שהוא צעד  בלילה ממוצע יותר מ-12 ק"מ. 

הפוקדקס של ניק ג'ונסון. צילום מסך: רדיט
השחקן המוכשר הואשם במהרה ברחבי הרשת בזיוף או ברמאות. עם זאת, כמה מהסיפורים שסיפר ג'ונסון עשויים להראות את חריצותו אשר הביאה לו את ההישג ביושר. בין היתר, ג'ונסון נסע עד לג'רזי סיטי כדי ללכות את פוריגון. "הזמנתי נהג אובר במיוחד בשביל זה", הוא סיפר. הוא הדגיש כי מומלץ להצטייד בנעלי הליכה טובות במיוחד. 

לאחר הניצחון המרשים, ג'ונסון לא מתכנן להפסיק לשחק. הוא רוצה להמשיך ולפתח את היכולות שלו, בתקווה שבקרוב יוסיפו למשחק מערכת קרבות, "שתהפוך את הכל ליותר כיף", כפי שאמר ל"ביזנס אינסיידר". "חוץ מזה, החברה שלי לא סיימה עדיין ללכוד את כולם ועליי לעזור לה", סיפר ג'ונסון.