מסתבר שציד פוקימונים יכול להיות עסק מסוכן. בית החולים קפלן ברחובות דיווח על מקרה ראשון של סכנת חיים בעקבות שימוש באפליקציית "פוקימון גו" הפופולרית. אסף בן גוזי, בן 17.5 מאשדוד, הובהל אמש לחדר המיון בבית החולים לאחר שאיבד הכרה בתוך במים בחוף אשדוד מהלך ניסיון לתפוס פוקימון ימי ונמשה מהמים על ידי אחיו. הוא מאושפז במחלקה הנוירולוגית בבית החולים.


רופאי בית החולים מזהירים כי שימוש באפליקציית פוקימון בסביבת הים מהווה סכנת חיים בשל היעדר ריכוז בעולם המציאותי.

מאז פרצה תופעת הפוקימון גו לחיינו, אירעו מספר מקרים מסוכנים בגלל המשחק. בבולטימור, ארצות הברית,  נכנסה מכונית בניידת משטרה חונה משום שהנהג חיפש פוקימונים בעת הנהיגה. למרבה המזל, השוטרים שהו מחוץ לרכב ולא נפגעו. 

 
כזכור, אפליקציית פוקימון גו היא משחק סלולר של חברת ניטנטיק בשיתוף עם חברת נינטנדו הוותיקה, שזהו משחק הסלולר הראשון בהשתתפותה. המשחק מתבסס על עולם רבוד, כלומר שכבה דיגיטלית שנמצאת על העולם האמיתי ואפשר לראותה דרך הטלפון הנייד. המשחק הפך ללהיט ענק, ששובר שיאי הורדה, והשימוש בו עוקף אפליקציות ותיקות וחזקות כמו טינדר וטוויטר. מאז השקת האפליקציה, מניות חברת נינטנדו עלו בעשרות אחוזים. המשחק עדיין לא הושק באופן רשמי בישראל, אך משתמשים רבים גילו דרכים לעקוף את ההגבלה ולצוד פוקימונים גם בארץ הקודש.