"מחקר חדש מצא שמי ששולח יותר אימוג'ים עושה יותר סקס, יוצא יותר לדייטים, וגם יש לו סיכוי גבוה יותר להתחתן", כך סיפרה הכתבת נטלי להב לגבי גזית ב"רדיו ללא הפסקה 103FM". "הקשר הוא לא נסיבתי" הדגישה, "זה לא בגלל ששולחים יותר אימוג'ים אז עושים יותר סקס, אבל אלה ששולחים יותר כן עושים יותר. זה לא קשר של סיבה ותוצאה, אבל זה קשר כללי".



"יש כמה אימוג'ים שמשתמשים בהם הכי הרבה כדי לפלרטט", הוסיפה, "שהם פרצוף קורץ, חיוך נבוך ופרצוף ששולח נשיקה. הטענה שזה מראה על קרבה וחיבה. וזה עובד על כולם, נשים וגברים".




 



מאזינה שלחה לי שלושה אימוג'ים: מיקרופון, נשיקה וכוס קפה.
"זה אומר שהיא אוהבת את השידורים שלך ורוצה לשבת איתך לקפה", פירשה להב.

"אני אישית לא משתמשת באימוג'ים האלה כי הם נורא מעצבנים", אמרה להב. "אם אני רוצה להגיד משהו, אני אגיד. אם אני רוצה סמיילי אני עושה עם נקודותיים וחצי סוגריים. האימוג'ים האלה קצת מטריפים אותי. יש כאלה ששולחים רצף של אימוג'ים ואתה צריך להתחיל לחבר ולנסות לפענח מה הם רוצים להגיד. יותר קל לכתוב מה אתה רוצה להגיד. מי שישלח לי ערימות של אימוג'ים אני אחשוב שהוא חפרן ולא אעריך יותר מדי את האינטליגנציה שלו. נראה לי שאם הוא היה רוצה להגיד לי משהו, הוא היה יכול למצוא את המילים. אני אדם מאוד ורבאלי וטקסטואלי והייתי רוצה שבן אדם יוכל לשלוח לי כמה מילים ולהגיד לי מה הוא רוצה, ולא סמיילי כזה שאני צריכה לפענח", הוסיפה.