לא הכל נוצץ: אפל חשפה אמש (רביעי) בהשקה חגיגית את דגם האייפון 7, שמגיע במספר צבעים, בינהם "ג'ט בלאק". עד כה יכלו אוהדי אייפון לבחור ב"אפור חלל" כחלופה לגימור בהיר, אך הפעם לא רק שהגימור כהה יותר אלא הוא גם מבריק יותר. בצד השמחה על האפשרות החדשה, גולשים חדי עין שמו לב שבאתר החברה, מופיע כתב ויתור באשר לגימור זה: "פני השטח שלו קשיחים בדומה ליתר הדגמים, אך המעטה הבוהק עלול להראות מיקרו שריטות עם השימוש. במידה וזה מפריע לכם אנו מציעים להשתמש בכיסוי לאייפון". 



למרות האכזבה הנוכחית שמעיבה במעט על ההתרגשות מהמכשיר החדש, ההשקה אמש עמדה בציפיות. בהתאם לשמועות שהתרוצצו כבר זמן רב, המצלמה של האייפון החדש כוללת עדשה כפולה ורזולוציה של 12 מגה פיקסל. המצלמה החדשה גם תאפשר צילום באור נמוך. המכשיר יהיה עמיד בפני מים ואבק, וכפתור הבית יהיה רגיש במיוחד למגע. טים קוק, מנכ"ל אפל, הכריז כי האייפון החדש הינו "הטוב ביותר שייצרנו עד כה".



מכשיר ה״אייפון 7 פלוס״ שהוצג גם הוא, יכלול 2 מצלמות בעלות רזולוציה של 12 מגה פיקסל ומייצב תמונה אופטי. תצוגת ה-HD במכשירים החדשים תהיה בהירה יותר ב 25 אחוזים מאשר במכשירי אייפון 6 וכן 6S. חובבי המוזיקה בוודאי שמחו לשמוע כי שני המכשירים החדשים יכללו רמקולי סטריאו, אחד בתחתית המכשיר והשני בקצהו העליון, שיעניקו עוצמת שמע כפולה. גם ההערכות על היעלמותן של האוזניות קיבלו אישור סופי, כאשר האייפון החדש יכלול חיבור אלחוטי לאוזניות.



לאחר מכן הוצגו האוזניות האלחוטיות החדשות שיפעלו עם כל מכשירי ״אפל״ על ידי לחיצה אחת על כפתור במכשיר. הוויתור על שקע האוזניות איפשר ל״אפל״ לעצב את המכשיר בצורה דקה יותר. גם הסוללה של האייפון 7 עברה מקצה שיפורים והיא תעבוד עד 5 שעות ללא הפסקה. גם המעבד הגרפי יהיה 50 אחוזים מהיר יותר מאשר במכשירי אייפון 6, מה שישפר את חוויית המשחקים, ויאפשר ל״אפל״ להציע משחקים ברמה גרפית של קונסולות חדישות.