ההצלחה הפנומנלית של אפליקציית "וואטסאפ" ממשיכה להוות קרקע פוריה למפתחיה, שממשיכים לנסות ולתת עוד אופציות לשיחה. מעתה, תוכלו לנהל באפליקציה גם שיחות וידאו בינלאומיות, בדומה ל-FACETIME. האפליקציה, בה משתמשים למעלה ממיליארד איש ברחבי העולם ב-IOS ואנדרואיד,


על מנת להשתמש בפיצ'ר החדש של וואטסאפ, תוכלו ללחוץ על הכפתור שמופיע בפינה הימנית העליונה.



לאחר מכן יופיעו לכם על המסך שתי אופציות, אחת של שיחת טלפון קולית, והשנייה עם סימן של מצלמה, ואז תוכלו לבחור באיזו דרך לבצע את השיחה. השינוי החדש כבר נבחן בצורה מדוקדקת על ידי בלוגרים ברחבי העולם, שדיווחו על תוצאות נהדרות. עוד אפשרות לבצע את השיחה היא דרך לשונית בחלון הפתיחה של האפליקציה, שם תוכלו לראות את האופציה החדשה של שיחה החדשה בתפריט העליון.



החברה עצמה כתבה כי השקת שירות הווידאו נדחה לשלב מאוחר יחסית, למרות שהיה כבר מוכן, כדי למצוא פיתוח שלא ייקח  מהסמארטפונים כמות בטריה גדולה ואף לא יגזול הרבה מזיכרון המכשיר. על פי ההודעה, השירות החדש יוכל לעבוד במשך שעות, במידה והקליטה תהיה במצב טוב.



 


כזכור, לפני כשנתיים וחצי הודיעה פייסבוק כי הצליחה באחת מהמשימות הגדולות ביותר שהציבה לעצמה, לרכוש את וואטסאפ בסכום שנע בין 19-22 מיליארד דולר, בתשלום שנעשה ב-4 מיליארד דולרים במזומן. שני מייסדי חברת הוואטסאפ קיבלו על-פי האתר "פורבס" כ-6.8 מיליארד דולר בעבור אחזקות של 45% מהחברה. בעבר שילמה פייסבוק מיליארד דולר על אינסטגרם, אפליקציית שיתוף התמונות הפופולרית, 

בסקר המשפחה הראשון שנערך בישראל, שהוצג היום (שלישי) בכנס הגדול בישראל בנושא השפעת הטכנולוגיה על הקשר והתקשורת בעבודה ובמשפחה, מתברר כי 90% מההורים בישראל הווטסאפ מחזק את הקשר המשפחתי, 83% סיפרו כי הם זוכים לתמיכה רגשית מהקבוצה המשפחתית, ו-67% מהתקשורת בין בני זוג בישראל היא באמצעות מסרונים.
 
ל-90% מהמשפחות הישראליות יש 3.5 קבוצות ווטסאפ בממוצע, בזכות הווטסאפ, 17% בקשר יומיומי עם סבא וסבתא, ווטסאפ משפחתי במשפחה הגרעינית - 78% מהנשאלים ציינו כי הם מקבלים תמיכה רגשית.