קצת יותר משלושה חודשים עברו מאז חשפה Apple את האייפון 7 והאייפון 7 Plus, אולם רק בימים אלה משלימה החברה את השקת כלל האביזרים לצמד המכשירים היוקרתי. כזכור, המכשירים החדשים של Apple, שנחשפו לראשונה בתחילת חודש ספטמבר, הוצגו ללא שקע אוזניות סטנדרטי של 3.5 מ"מ - מה שחייב את החברה לייצר אוזניות עם חיבור ייעודי. כעת, לאחר דחייה של יותר משלושה חודשים עקב בעיית קישוריות באחת האוזניות - ה-AirPods זמינות לרכישה.



את האוזניות החדשות, שעל פי הצהרת החברה יהיו הדור הבא בתחום האוזניות האלחוטיות, ניתן לרכוש באתר הרשמי של Apple במחיר של 159 דולרים בלבד. חלק מהאנשים ודאי אינם מבינים את פשר המחיר הגבוה עבור שתי חתיכות פלסטיק סתמיות, אולם ב-Apple כמו ב-Apple, שום דבר אינו סתמי. 



אוזניות ה-Bluetooth החכמות הללו יגיעו בתוך קופסה קטנה (תחנת עגינה אם תרצו) וללא חוטים, שבמקומם הוטמעו חיישנים שיזהו את הוצאתן מהקופסה ויחברו את האייפון שלכם באופן אוטומטי (בתנאי שהגדרת ה-Bluetooth במכשיר תהיה פעילה). על פי נתוני החברה, האוזניות מסוגלות לנפק עד 5 שעות רציפות של שימוש. הקופסה עצמה, שהיא למעשה גם המטען של האוזניות, מסוגלת לנפק עד 24 שעות נוספות של טעינה, לפני שזו תהיה זקוקה לטעינה בעצמה.



כמו כל השקה של החברה האמריקאית, בשבועות הראשונים לה לא ברור מתי ינחת המוצר בישראל, אך ככל הנראה זה יקרה כבר בחודש הבא.