בין אם אתם נמנים על אוהבי אפל ובין אם לאו, קשה להתעלם מהעובדה שאירועי ההשקה הרשמיים של החברה, המתקיימים פעם בשנה, מרשימים ומיוחדים במיוחד. כשנה לאחר השקת מכשיר האייפון 7, המכשיר הסלולרי הראשון ללא פתח לאוזניים, החברה מתכוננת להשקת מכשיר חדש. השקתו הרשמית של מכשיר האייפון 8 צפויה להתקיים בחודש ספטמבר הקרוב.



בחודשים האחרונים נפוצו שמועות רבות אודות המכשיר, שמושק בשנת העשור של אפל. על  פי שמועות שנפוצו ברשתות החברתיות ובאתרים שונים ברחבי העולם, תג המחיר של הדגם המשוכלל ביותר צפוי להראות מספר בן ארבע ספרות, זאת לאחר שדגמי האייפון 7 פלוס עם זיכרון 256 ג'יגה עלו כמה מאות דולרים בלבד. ככל הנראה, המכשיר צפוי לעלות כאלף דולרים.

לפי דיווחים שונים, החברה ניסתה עד כה כ-10 מכשירי אבטיפוס עם מאפיינים מגוונים כדי לבדוק את המכשיר על תכונותיו השונות. בין היתר, ייתכן ואפל צפויה לשלב במכשיר אופציה לטעימה אלחוטית - דבר הקיים למעלה משנה במכשירי אנדרואיד שונים. יש הטוענים כי כפתור הבית העגול, המזוהה כל כך עם החברה, צפוי להיעלם לחלוטין במכשיר מדגם אייפון 8, זאת לאחר שבדגם שהושק בשנה שעברה, הכפתור הפיזי הוחלף בחיישן מגע.

ייתכן מאוד כי צורתו החיצונית של המכשיר תשתנה גם היא, שכן מתמונות שדלפו לרשת נראה שלמכשיר לא תהיה מסגרת למסך ולמעשה כל החלק הקדמי של המכשיר - יהיה מסך. גופו של המכשיר יהיה ככל הנראה עשוי בחלקו מזכוכית וכך המכשיר צפוי להזכיר במעט את מכשיר האייפון 4, שנחשב לאחד מהמכשירים הטובים שהחברה הוציאה בעשור האחרון. המכשיר היקר ביותר צפוי להיות עשוי כולו מזכוכית, בעוד שלדגמים האחרים ככל הנראה תהיה מסגרת אלומיניום.
המסך של המכשיר היקר ביותר צפוי להיות זהה לזה של מכשיר האייפון 7 פלוס, ובדומה לו כל דגמי המכשיר החדש צפויים להיות עמידים במים. הסוללה צפויה להיות חזקה יותר מזו של האייפונים הקודמים אך הזיכרון ככל הנראה לא יורחב והגודל המקסימלי יהיה 256 ג'יגה. במספר בלוגים נכתב כי ייתכן והדגם המשוכלל ביותר, מבין השלושה שצפויים להיות מושקים, יכיל אופציה להרחבת זיכרון דבר שעד כה לא היה אפשרי במכשירים מבית היוצר של אפל.