לאחר כישלון הדגמים הקודמים בסדרה, חברת LG הדרום קוריאנית פתחה היום (ראשון) את תערוכת הסלולר הבינלאומית בברצלונה עם הכרזה על מכשיר חדש מדגם G6. החברה לא יכלה להתאפק ובימים האחרונים שחררה מספר טיזרים לרשת, אשר בהם נרמזו בית היתר גודלו של המכשיר, ועמידותו בפני מים וקמח. 




האירוע החל בהקרנת סרטון שבו אנשים ממדינות שונות בעולם מספרים מה יהיה בטלפון האידיאלי מבחינתם: מסך גדול אבל לא גדול מידי, עמידות בפני נפילות, מים וחול ואמינות.
 


מנכ"ל החברה הסביר כי בעבודה על המכשיר הם התייחסו רבות לפידבקים שקיבלו מהלקוחות, בעיקר אחרי כישלון הדגם G5 במכירות, והתקלות הטכניות הרבות בדגם G4. הוא ציין כי גודלו של המכשיר יישאר כשל המכשיר הקודם בסדרה, אך המסך יגדל ל-5.7 אינץ', זאת על ידי הקטנת השוליים ומיקום גלאי טביעות האצבעות בחלקו האחורי של המכשיר. צוותי המחקר של החברה הסבירו כי נוחות העבודה השימוש במכשיר נבדקו במספר דרכים ותוך כדי ביצוע של פעולות שונות, בהן הליכה ועמידה בתחבורה ציבורית.

המצלמה הקדמית של המכשיר תהיה ברזולוציה של 5 מגה פיקסל ובחלקו האחורי של המכשיר שתי עדשות 13 מגה פיקסל. בנוסף, למכשיר יהיו 32 ג'יגה בזיכרון הפנימי עם אפשרות להרחיב את הזיכרון באמצעות כרטיס מיקרו. במכשיר החדש הסוללה לא תהיה נשלפת, דבר שנחשב אטרקטיבי ביותר עבור משתמשים רבים, אך הוא יהיה עמיד בפני מים ואבק ויהיה ניתן לשהות עימו בעומק של כ-1.5 מטרים למשך חצי שעה.

השקת המכשיר צפויה להתחיל בעוד כשלושה שבועות, כאשר ישראל תהיה בין המדינות הראשונות מחוץ לקוריאה בהן יהיה ניתן להשיג את המכשיר החדש. המכיר ותאריך ההפצה המדויקים טרם נמסרו.
 
זו הפעם הראשונה שבה LG משיקה מכשיר לפני סמסונג, שנחשבת למתחרה הגדולה ביותר שלהם. ל-LG יש חודש להנות מהתואר-  החברה בעלת המכשיר המתקדם ביותר, שכן סמסונג צפויה להשיק בחודש הבא, באירוע גדול בניו יורק, את הגלאקסי S8 – מכשיר הדגל החדש שלה והראשון שהיא מוציאה אחרי פרשת הנוט 7 המתפוצץ.