חברת LG הדרום קוריאנית השיקה הבוקר (רביעי) את מכשיר הדגל החדש - G6. המכשיר הוכרז בחודש שעבר בתערוכת הסלולר הבינלאומית בברצלונה, וישראל היא המדינה הראשונה שהוא יתחיל להימכר בה, מיד אחרי דרום קוריאה. ה-G6 מתדהר במסך ביחס מידות חדש - 18:9 ובגודל של 5.7 אינץ'. המחיר המומלץ לצרכן לדגם 32 ג'יגה יעמוד על כ-3,400 ש"ח, כאשר המפעילות הסלולריות ורשתות השיווק ייקבעו את המחיר לצרכן.



המכירה המוקדמת של המכשיר תחל מחר, ותימשך עד ה-27.3.17, ומי שירכוש את המכשיר בימים האלה יקבל במתנה את השעון החכם החדש של LG מדגם LG Silver Watch Style בשווי של כ-1,200 שקלים. בנוסף, מי שירכוש את המכשיר עד התאריך 30.4.17 יקבל בחינם אחריות מורחבת על המכשיר. ה-"Super Warranty" כוללת בתוכה אחריות על שבר במסך, לתקופה של שנה מיום הרכישה.



ה-G6 הוא אחד הדגמים הראשונים, שאינו שייך לסדרת ה-Pixel של גוגל, אשר מגיעים עם העוזרת האישית של גוגל - Google Assistant. בנוסף, המכשיר מגיע עם מספר משחקים, בשווי של למעלה מ-150 דולר. הוא יהיה זמין בארץ בכל שלושת הצבעים - לבן, שחור וכסף. בנוסף, ניתן יהיה לרכוש במחיר של 119 שקלים חבילת אביזרים הכוללת מטען מהיר לרכב, מגן זכוכית וכיסוי אחורי למכשיר.



כזכור, המצלמה הקדמית של המכשיר תהיה ברזולוציה של 5 מגה פיקסל ובחלקו האחורי של המכשיר שתי עדשות 13 מגה פיקסל. בנוסף, למכשיר יהיו 32 ג'יגה בזיכרון הפנימי עם אפשרות להרחיב את הזיכרון באמצעות כרטיס מיקרו. במכשיר החדש הסוללה לא תהיה נשלפת, דבר שנחשב אטרקטיבי ביותר עבור משתמשים רבים, אך הוא יהיה עמיד בפני מים ואבק ויהיה ניתן לשהות עימו בעומק של כ-1.5 מטרים למשך חצי שעה.



זו הפעם הראשונה שבה LG משיקה מכשיר לפני סמסונג, שנחשבת למתחרה הגדולה ביותר שלהם. ל-LG יש עוד שבוע להנות מהתואר - החברה בעלת המכשיר המתקדם ביותר, שכן סמסונג צפויה להשיק בשבוע הבא, באירוע גדול בניו יורק, את הגלאקסי S8 – מכשיר הדגל החדש שלה והראשון שהיא מוציאה אחרי פרשת הנוט 7 המתפוצץ.