חברת המילטון השיקה היום (שני) טלפון חכמים חדשים מבית שיאומי, יצרנית הסמארטפונים הרביעית בגודלה בעולם ואחת מחברות האלקטרוניקה הגדולות בסין. לפי התכנון המקורי, שני הדגמים היו מיועדים לשוק הסיני בלבד. אולם, בשל ביקוש גבוה בישראל למוצרים מהסדרות הגבוהות של שיאומי, הוחלט להביא את שני הדגמים הללו בהפצה מוגבלת, שכן המלאי שלהם מוגבל.



המכשירים החדשים, MI 5S ו-MI 5S PLUS הם גרסאות מתקדמות יותר של דגם ה-MI 5, שנחשב לאחד המכשירים הכי טובים של שיאומי. המכשירים מיוצרים במפעל שבו מיוצרים גם מכשירי האייפון. הם פועלים באמצעות ממשק ה-MIUI 8 של שיאומי, המבוסס על מערכת ההפעלה של אנדרואיד, וכולל מספר תכונות כאשר אחת החשובות בהן היא מצב חיסכון בסוללה הכולל שני מצבים: מצב "חיסכון בחשמל" שתפקידו "להקפיא" אפליקציות רצות ברקע, ומצב שני המאפשר למשתמש עצמו לבחור אילו אפליקציות יופעלו אוטומטית עם הדלקת המכשיר.



בנוסף, במכשיר ישנה תוכנה מובנית לעריכת וידאו מבלי להשתמש באפליקציה חיצונית – בין היתר ניתן לחתוך קטע וידאו, להוסיף בו טקסט ואפקטים. המכשיר מגיע עם אפליקציה מובנית להקלטת שיחות - ניתן להגדיר הקלטה אוטומטית של כל השיחות או להתחיל להקליט שיחה בלחיצת כפתור, גם לאחר תחילתה.



המכשיר מדגם Mi 5S מגיע עם מסך 5.15 אינץ', זיכרון פנימי של 64 ג'יגה וזיכרון RAM של 3 ג'יגה. המצלמה האחורית היא 12 MP, והקדמית 4 מגה פיקסל. הסוללה בעוצמה של 3200mAh והמכשיר יעלה 1999 שקלים ויגיע עם אחריות של שנתיים. למכשיר מדגם MI 5S PLUS יש מסך בגודל 5.7 אינץ', זיכרון פנימי של 64 ג'יגה וזיכרון RAM של 4 ג'יגה. הסוללה תגיע בעוצמה של 3800mAh והמכשיר יעלה 2199 שקלים ויגיע עם שנתיים אחריות.