משתמשים רבים באפליקציית המסרים המיידים ווטסאפ דיווחו היום (רביעי) על תקלות רבות, בהן קושי בשליחה ובקבלה של הודעות. על פי תגובות גולשים ברשתות החברתיות, ישנה בעיה נרחבת בשרתים המונעת מאנשים מלהתחבר לאפליקציה בארץ ובמספר מדינות נוספות ברחבי העולם. מהנתונים באתר down detector עולה כי התקלה משפיעה על גולשים ברחבי העולם, בעיקר בהולנד ובספרד. מאז רכישתה של האפליקציה על ידי פייסבוק, לפני כשלוש שנים, היא חוותה תקלות רבות כאשר האחרונה בהן אירעה בתחילת החודש.



התקלה מגיעה יממה לאחר הפרסום אודות עדכון חדש המיועד לכל אותם רגעים בשם שלחתם באימפולסיביות הודעה. על פי הדיווח שפורסם היום (שלישי) בחשבון הטוויטר WABetaInfo, שחשב אמין בתחום, האפליקציה עומדת לקבל עדכון שיאפשר למשתמש לבטל שליחת הודעה או לערוך אותה, עד חמש דקות לאחר שליחתה, בתנאי שזו לא נפתחה על ידי הצד השני. ווטסאפ בוחנת את האפשרות לשלב את האפשרות הזו בגרסת הבטא הבאה של התוכנה, והיא צפויה להיות זמינה בגרסא הבאה ל-iOS. 

לא ברור מתי העדכון יהפוך זמין לכלל המשתמשים. המשתמש WABetaInfo טוען כי הדבר ככל הנראה יקרה אחרי שאפל תשחרר עדכון למערכת ההפעלה שלה בהמשך השנה. האופציה עשויה להופיע בצורה הניתנת להפעלה או לכיבוי באמצעות כפתור ה"הגדרות" בטלפון, בדומה לאפשרות להסתיר את סימון הוי הכחול ואת הכיתוב "נראה לאחרונה". עדכון נוסף שצפוי להתווסף בהמשך השנה הוא כפתור בשם "trailing" - הודעות אשר מאפשרות למשתמש לראות את מיקומו הפיזי של האדם איתו הוא מתכתב על המפה, עד שהשניים ימצאו אחד את השני.