חברת הטכנולוגיה Clicktale הודיעה כי תעניק מתנה לא שגרתית לעובדים שיביאו חברים לעבודה. החברה הכריזה על מבצע 'חבר מביא חבר' ייחודי, במסגרתו היא מעניקה 10,000 שקלים לכל עובד שיביא חבר למשרה חמה. ובנוסף, לעובד שיביא כמות גבוהה של מועמדים שיעברו את שלב הראיונות הטכנולוגיים תוענק חופשה זוגית בשווי מוערך במעל ל-5,000 דולר. "החברה נמצא בצמיחה משמעותית, ולאור ההתרחבות הזו אנחנו מצרפים טאלנטים נוספים שיהיו חלק מוביל מהפיתוחים הטכנולוגיים שלנו", מסבירה מיכל גולדשטיין סמנכ"לית משאבי אנוש בחברת Clicktale.



חברת קליקטייל מגשרת בין חוכמת ההמונים של משתמשי הרשת לבין האתרים המובילים בעולם. היא עוסקת בשיפור החוויה הדיגיטלית של הגולשים. כאשר דפוסי הגלישה עוברים ניתוח מעמיק המבוסס על כמות מידע גדולה שהפלטפורמה של קליקטייל יוצרת. החברה היא החלוצה בתחום זה, ומשלבת במוצריה קוגניציה ממוחשבת, למידת מכונה, וניתוחים פסיכולוגיים, בכדי להציף בצורה אוטומטית סוגיות שבכוחן לשכלל ולשדרג אתרים.



קליקטייל מנתבת את המותגים הגדולים בעולם האונליין לחוויית משתמש אולטימטיבית. החברה נוסדה בשנת 2006 במדשאות הטכניון על ידי ד"ר טל שוורץ ואריק יבילביץ'. כיום מונה כ- 250 עובדים בארץ ובחו"ל. משרדיה הראשיים הם במגדל אטריום ברמת גן, ויש לה משרדים נוספים בסן פרנסיסקו ולונדון.