סמסונג הכריזה הערב (רביעי) על המכשיר הבא בסדרת הפאבלטים שלה - הנוט 8. ההכרזה, שמגיעה יומיים לאחר השקת מערכת ההפעלה אוראו, מעוררת סערה ברשתות החברתיות, בעיקר לנוכח כישלונו המוחץ של הדגם הקודם בסדרה. כזכור, שיווקו של הנוט 7 הופסק בעקבות דיווחים אודות מקרי התפוצצות רבים של מכשירים. 


סמנכ"ל השיווק בחברה סיפר: "הגענו לחגוג את מה שמאחורי המכשיר - אתם. אתם עודדתם אותנו לחשוב גדול יותר". לדבריו, הסדרה של מכשירי הנוט נוצרה למי שרוצה להשיג יותר מהסמארטפון שלו. "ביקשתם מאיתנו שנעזור לכם להוציא יותר מהמכשיר", הסביר, "המכשיר טוב לביצוע של מספר משימות במקביל". גודל המסך הוא 6.3 אינץ' והוא יכסה את חלקו הקדמי של המכשיר, הדבר הופך את המכשיר לבעל המסך הגדול ביותר כיום. על פי מחקרי שוק של סמסונג שנעשו לאחרונה, 85% ממשתמשי ה-Note גאים להציג לראווה את ה-Note שלהם וממליצים עליו לחברים,  75% מהם מציינים שזה המכשיר הטוב ביותר שהיה להם.


הנוט 8 הוא הדגם הראשון המגיע עם מצלמה בעלת שתי עדשות. אחת מהן בעת עדשה רחבה והשנייה בעלת זום אופטי, וניתן לשלב בין התמונות ששתיהן מצלמות לקבל איכות מירבית. בנוסף, היא כוללת מנגנון ייצוב תמונה. על הבמה השוו בין תמונות שצולמו במכשיר הזה לבין אלה שצולמו באייפון 7, שנחשב למתחרה המוביל של הנוט. המצלמה הקדמית של המכשיר מגיעה עם עדשה של שמונה מגה פיקסל, עם פוקוס אוטומטי לשיחות וידאו ולצילומי סלפי. 

בנוסף, העט החכם שודרג ויכול כעת לתרגם טקסטים. 
 
המכשיר יצויד בזיכרון RAM של 6 ג'יגה ובתקן IP68, המעיד על עמידות למים ואבק בעומק של מספר מטרים. אפשר אפילו לכתוב על הצג כאשר הוא רטוב. בנוסף, במכשיר שולבו אמצעי זיהוי ביומטריים, לרבות סריקת קשתית העין או סריקה של טביעת אצבע. המכשיר יהיה זמין בארבעה גוונים: שחור חצות, אפור סחלב, זהב מייפל וכחול ים. הרכישה המוקדמת של המכשיר תחל בימים הקרובים והשיווק ברחבי העולם יחל ב-15 בספטמבר. עדיין לא ידוע מתי המכשיר יגיע לישראל.