מספר לקוחות אפל, מיפן ומטיוואן, שרכשו מכשירי אייפון 8 ואייפון 8 פלוס העלו בסוף השבוע האחרון לחשבון הטוויטר שלהם תמונות שבהם המכשיר נראה כשהסוללה שלו נפוחה, והחלק העליון התרומם למעלה. מהדיווחים עולה כי ככל הנראה, לפחות שני מכשירים שווקו עם סוללה פגומה.


המכשיר עצמו לא התפוצץ, שכן בחברה פיתחו סוללה שלא אמורה להישרף. לא ברור מה גרם למכשירים להגיע למצב הזה, והעובדה שמדובר במכשיר חדש אמורה להדליק נורה אדומה אצל החברה.

אייפון 8 פלוס שהתנפח לכאורה. צילום: מתוך טוויטר




כזכור, שני המכשירים הושקו בחודש שעבר, והם דומים מאוד לדגם האייפון 7. החידוש העיקרי הוא זכוכית שמכסה גם את חלקו האחורי של המכשיר ומעבד חזק מאוד. בנוסף, המסך שופר מעט מאז האייפון 7 ושני המכשירים צוידו במצלמה של 12 מגה פיקסל. בחברה השכילו לשלב במכשיר דבר חשוב - טעינה אלחוטית. בדומה לדגמים הקודמים, המכשיר צויד בתקן המבטיח עמידות במים ואבק. האייפון 8 בגודל מסך של 4.7 אינץ' יעלה כ-699 דולרים בגודל של 64 ו-256 ג'יגה, והאייפון 8 בגודל מסך של 5.5 אינץ' פלוס יעלה 799 דולרים.

בנוסף, באותו האירוע הוכרז האייפון X, שזכוכית מצפה את המכשיר מכל הכיוונים. השינוי העיצובי המהפכני ביותר הוא היעלמותו המוחלטת של כפתור הבית של המכשיר. האימוג'י במכשיר זכו להבעות פנים אנושיות והמכשיר ייפתח באמצעות מנגנון לזיהוי פנים, שיוכל לזהות את המשתמש בכל תאורה שבה הוא נמצא וגם אם הוא או היא ישנו תסרוקת ויתאפרו. המכשיר צוייד במסך בגודל 5.8 אינץ' ויגיע בגדלים של 64 ו-256 ג'יגה ותג המחיר שלו יחל ב-999 דולרים. המכירה המוקדמת תחל ב-27 באוקטובר, והמכשיר יישלח ללקוחות החל מה-3 בנובמבר.