אוזניות i.am+ BUTTONS של המפיק והזמר will i.am מלהקת הבלאק אייד פיז ודוגמנית העל קנדל ג'נר הגיעו לישראל והן משווקות באופן בלעדי על ידי רשת iDigital במחיר 899 ש"ח. מדובר באוזניות המתחברות למכשיר באמצעות קישוריות בלוטוס והן מגיעות באריזה עם כבל טעינה וגומיות שניתן להלביש עליהן כדי לשנות ולהתאים את הגודל של האוזנייה למשתמש. בסך הכל מדובר בזוג אוזניות שמתאים למשתמש הסטנדרטי, שאין לו שום דרישות מיוחדות מאוזניות - חוץ מסאונד טוב ואפשרות לבצע שיחות טלפון.
מדובר באוזניות די גדולות ובולטות, בהתחשב בעובדה שמדובר באוזניות in ear, שאמורות בתיאוריה להישאר על המשתמש גם כאשר הוא לא מאזין למוזיקה או מבצע שיחות טלפון. במידה ואתם לא רוצים להתבלט - זה לא זוג בשבילכם. האוזניות מעוצבות בסגנון תקליט, כאשר מחוץ לחלק שאמור להיכנס לאוזן של המשתמש ישנו עיגול די גדול בצבע של האוזניות. 

קנדל ג'נר לובשת את האוזניות. צילום: יח"צ
 
עם זאת, בעלי ובעלות השיער הארוך צריכים לקחת בחשבון שכל עוד השיער פזור, אז הסיכוי שיבחינו בעיצוב די נמוך. הסתובבתי איתן ברחובות תל אביב ונשאלתי עליהן לא פעם, דבר שלא קרה עם זוגות אחרים שהשתמשתי בהם. האוזניות מצוידות במיקרופון שצמוד לצד שמאל שלהן. אנשים שדיברתי איתם בטלפון התלוננו שהם שומעים את רעשי הרקע סביבי (ותל אביב זו לא עיר שקטה), יותר טוב מאשר את הקול שלי. באחד המקרים אף מצאתי את עצמי מקרבת את המיקרופון לפה שלי כדי שהצד השני יוכל לשמוע אותי בצורה טובה. 

אריזת האוזניות. צילום: יח"צ

איכות השמע שלהם סטנדרטית וייתכן שמשתמשים שרגילים לסאונד מקצועי יתאכזבו מעט. כמשתמשת ממוצעת אני נהנת להשתמש בהן, אבל לא בטוחה שהייתי משקיעה את הסכום הזה, כשיש אלטרנטיבות זולות בהרבה שמספקות את אותו הדבר.